جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قرآن و حدیث

حوزه/ مدیر کل اداره تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از اعلام نتایج مسابقات معارفی و شفاهی جشنواره استانی «قرآن و حدیث» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مریم اسماعیلی با اشاره به اتمام داوری رشته‌های شفاهی و نیز نهایی‌شدن نتایج رشته‌های معارفی جشنواره استانی قرآن و حدیث گفت: بیش از هفتاد نفر از اساتید، کارمندان و طلاب حوزه علمیه جامعه‌الزهرا(سلام الله علیها) و سایر مدارس علمیه خواهران استان قم به مرحله نهایی مسابقات بخش شفاهی دهمین جشنواره قرآن و حدیث راه یافتند که در ۱۵ اردیبهشت‌ ماه سال جاری و در ۵ رشته قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ ۵ جزء به رقابت قرآنی پرداختند که در نهایت ۳۶ نفر به عنوان برگزیده و شایستگان تقدیر، منتخب جشنواره دهم شدند.  
اسماعیلی افزود: بیش از هزار و ۴۰۰ نفر رشته نیز از ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت ‌ماه سال جاری در ۸ رشته بخش معارفی این جشنواره رقابت پرداختند که از مجموع شرکت‌کنندگان، ۶۰ نفر به عنوان برگزیده و شایستگان تقدیر، منتخب این بخش از جشنواره دهم شدند.
وی گفت: نتایج مسابقات بخش آثار جشنواره (فناوری، علمی، ادبی، هنری و رسانه) به جهت غنای قابل توجه آثار تولید شده و نیز دو مرحله‌ای بودن داوری این بخش از جشنواره، در ۱۰ تیرماه سال جاری ازطریق پایگاه‌های ارتباطی حوزه علمیه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی در پایان گفت: از برگزیدگان همه رشته‌ها در مراسم باشکوه اختتامیه دهمین جشنواره قرآن و حدیث که در شهریور ماه سال جاری و همزمان با شروع ترم تحصیلی جدید برگزار خواهد شد، تقدیر به عمل خواهد آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha