پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حرکة النجباء

حوزه / مقاومت اسلامی نجباء عراق در بیانیه با محکومیت شدید لغو تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم شخصیت بلندپایه شیعیان بحرین تصریح کرد: طوفان خشم آزادگان بحرینی ریشه آل خلیفه را قطع خواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در پی حکم خصمانه رژیم مستبد آل خلیفه مبنی بر سلب تابعیت آیت الله «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین، با صدور بیانیه ای، رفتار خاندان حاکم را نوع دیگری از تروریسم عنوان کرد.

این جنبش مقاومت که در جبهه های مقاومت سوریه نیز حضور موثری دارد، ضمن تاکید بر اینکه "طوفان خشم آزادگان بحرینی ریشه آل خلیفه را قطع خواهد کرد"، خاطرنشان ساخت: آیت الله عیسی قاسم نام بلندآوازه بحرین خواهد ماند و هرگز نخواهید توانست محبت، جایگاه و حضورش را در قلب آزادگان از بین ببرید و طنین وی در هر زمان و مکان لرزه بر تن شما خواهد انداخت.

همچنین در این بیانیه آمده است: ملت بحرین با سلاح صبر، همت بالا و پیروی از اخلاق آسمانی به مقابله با این ظالمان رفت، در حالی که انجمن های بین المللی و سازمان های مدافع حقوق بشر به این ملت پشت کرده و سازمان کنفرانس اسلامی نیز این جنایات را نادیده گرفت تا رضایت آل سعود را جلب کند.

 

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

«فَكُلًّا أَخَذْنَا بِذَنْبِهِ فَمِنْهُمْ مَنْ أَرْسَلْنَا عَلَيْهِ حَاصِبًا وَمِنْهُمْ مَنْ أَخَذَتْهُ الصَّيْحَةُ وَمِنْهُمْ مَنْ خَسَفْنَا بِهِ الْأَرْضَ وَمِنْهُمْ مَنْ أَغْرَقْنَا وَمَا كَانَ اللَّهُ لِيَظْلِمَهُمْ وَلَكِنْ كَانُوا أَنْفُسَهُمْ يَظْلِمُونَ»

سلب تابعيت، تهدید به ترور، تجاوز به مساجد و حسینیه ها، زیر پا گزاردن حرمتها و اعلام جنگ علیه این ملت ستمدیده و مستضعف نوع دیگری از تروریسم است که خاندان رژیم حاکم بر بحرین به منظور ساکت کردن صدای حق، بستن دهانها از مطالبه حقوق سلب شده، دور کردن شخصیت ها و رهبران وطن خواه از صحنه اعتدال ملی، استبداد در صدور احکام ظالمانه و خونین به وسیله اجرای برنامه های خبیثانه و همراهی مزدورانی که از کشورهای آسیایی و .... شناسنامه بحرینی گرفته اند؛ به اجرا می گذارد.

ملت بزرگ بحرین انواع ستم، کشتار، تبعید و زندانهای ظالمانه را در طول حکومت آل خلیفه ملعون تحمل کرد و جان بسیاری از فرزندان و رهبران خود را در راه انقلاب و انتفاضه خود ضد ستم و ستمگران تقدیم کرد. انواع سلاحهای ممنوعه علیه این ملت به کار گرفته شد و ارتش های کشورهای شرور تحت عنوان سپر جزیره برای قلع و قمع تظاهرات مسالمت آمیز و مشروع این ملت بزرگ به میدان آمدند، ولی ملت بحرین استوار، پایدار و انقلابی در برابر این تهدیدها باقی ماند و تانک ها و انواع سلاح آنها را نترساند.

ملت بحرین با سلاح صبر، همت بالا و پیروی از اخلاق آسمانی به مقابله با این ظالمان رفت، این در حالی است که جهان غرب بدون هیچ حرکتی در برابر این ستمها به نظاره نشست و انجمن های بین المللی و سازمان های مدافع حقوق بشر به این ملت پشت کرده و سکوت اختیار کرده اند. گویا این ملت خارج از این جهان است، سازمان کنفرانس اسلامی نیز این جنایات را نادیده گرفت تا رضایت آل سعود را جلب کند و سازمان بین المللی حقوق بشر که تبدیل به یک سازمان سیاسی شده است چشمان خود را بر نقض آشکار حقوق ملت بحرین و رفتارهای وحشیانه رژیم تکفیری آل خلیفه بست.

مقاومت اسلامی نُجَباء این رفتارهای طائفه گرایانه را به شدت محکوم می کند و سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم را تجاوز به همه شیعیان و مسلمانان جهان و تعرض به همه رهبران مسلمانان به شمار می آورد، همانگونه که امام حسین(ع) می فرماید: "فقهاء، امین خداوند روی زمین هستند". ما از همه ملت های مسلمان و غیر مسلمان و کشورهای میانه رو می خواهیم که نقش محوری خود را ایفاء کنند، به مسئولیت خود در برابر این حکومت فاشیستی عمل نمایند، از ملت های مظلوم جهان به ویژه ملت مظلوم بحرین پشتیبانی کنند، برای پایان بخشیدن به این فاجعه انسانی به پا خیزند و محاکمه آل خلیفه و آل سعود را به جرم ارتکاب جنایات جنگی در حق ملت های مظلوم منطقه در دستور کار خود قرار دهند.

نام هر کس که به میانه روی معروف باشد و تاریخی مملوء از بخشش داشته باشد، پرآوازه خواهد ماند و او راهنمای نسل های انقلابی خواهد ماند، همانطور که آیت الله عیسی قاسم نام بلندآوازه بحرین می ماند.

آری شما تابعیت او را سلب کردید ولی هرگز نخواهید توانست محبت، جایگاه و حضورش را در قلب آزادگان از بین ببرید و طنین وی در هر زمان و مکان لرزه بر تن شما خواهد انداخت. ما گروهک حاکم بر بحرین را از طوفان خشم آزادگان بحرین که این درخت خبیث را از ریشه قطع خواهد کرد، برحذر می داریم و این طوفان، همان طوفان مقاومت است که در آینده نزدیک این حاکمان ظالم را از اریکه قدرت به زیر خواهد کشید و عصر ظلم و استبداد را در بحرین خاتمه خواهد بخشید.

رحمت خدا بر شهدای انقلاب، شفای عاجل برای مجروحان و عزت و سرافرازی برای ملت استوار، صبور و مجاهد بحرین را از خداوند متعال خواستاریم.

مقاومت اسلامی نُجَباء

عـراق

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha