چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام موسوی مدیر مدرسه مطلع الفجر گیلانغرب

حوزه/رمز موفقیت و پایداری انقلاب اسلامی ولایت فقیه است لذا دشمنان پایه های اصلی انقلاب را هدف گرفته و با تضعیف اصل ولایت فقیه درصدد تزلزل اسلام و انقلاب می باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از کرمانشاه یادواره سردار رشید اسلام شهید صفر خوشروان با حضور طلاب و روحانیون، مسئولان و عموم مردم برگزار شد.

حجت الاسلام سید سیف الله موسوی در این مراسم  با تشریح مقام شهید و شهادت عنوان داشت: شهدا به درجه و مقام شهادت واقف بودند لذا با خداوند متعال معامله کرده و به سعادت ابدی دست یافتند.

مدیر مدرسه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب خاطر نشان کرد: آرامش، سربلندی، عزت و اقتدار انقلاب اسلامی به برکت ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران است که با خلوص نیت و طهارت عقیده از حیثیت نظام صیانت کردند.

وی تصریح کرد: امروزه انقلاب اسلامی نیازمند جوانان انقلابی همچون شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس است، هجمه های دشمنان موجب به انزوا کشیدن جوانان و غرق شدن آن ها در منجلاب فساد و تباهی شده است.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب به خطر نفوذ و فتنه دشمنان اشاره و ابراز کرد: رمز موفقیت و پایداری انقلاب اسلامی ولایت فقیه است لذا دشمنان پایه های اصلی انقلاب را هدف گرفته و با تضعیف اصل ولایت فقیه درصدد تزلزل اسلام و انقلاب می باشند.

مدیر مدرسه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب مکتب شهدا را برگرفته از مکتب ائمه معصومین علیهم السلام دانست و عنوان داشت: دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است که شهدا همچون سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) تا آخرین لحظه از آرمان ها و ارزش های انقلاب و اسلام پاسداری کردند.

حجت الاسلام موسوی در پایان با بیان اینکه شهدا میدان دار مکتب ایثار و شهادت هستند ابراز داشت: ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت تثبیت و تبیین مکتب ائمه اطهار علیهم السلام را رقم زده و موجب حفظ اقتدار اسلام می گردد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha