جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله بشیر النجفی

حوزه/ آیت الله النجفی ضمن تجلیل از پیروزی های بسیج مردمی در برابر تروریست های داعش خطاب به آنها گفت: شما قهرمانان اسلام و یاوران رسول خدا (ص) و یاوران علی و حسین(ع) و امام زمان(عج) هستید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از نیروهای بسیج مردمی تیپ حضرت علی اکبر علیه السلام وابسته به آستان مقدس حسینی با آیت الله بشیر النجفی از مراجع تقلید عراق دیدار و از رهنمودهای ایشان استفاده کردند.

آیت الله النجفی در این دیدار ضمن تجلیل از پیروزی های بسیج مردمی در برابر تروریست های داعش خطاب به آنها گفت: شما قهرمانان اسلام و یاوران رسول خدا (ص) و یاوران علی و حسین(ع) و امام زمان(ع) هستید که از اهل بیت(ع) و حرم آنها و سرزمین و ناموس و مقدسات عراق دفاع می کنید و برای شما آرزوی پیروزی کامل دارم.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر ضرورت استفاده و بهره گیری از ماه مبارک رمضان در پاکسازی دل و جان و نزدیک شدن به خداوند متعال، برخی راهنمایی ها در زمینه جنگ فلوجه به این نیروها بیان کردند و تاکید کردند مبارزه با تکفیری ها همچنان باید ادامه داشته باشد و البته جان شهروندان عادی نیز باید حفظ شود.

دیدار مردم دیوانیه با معظم له

همچنین گروهی از بزرگان و اهالی استان دیوانیه عراق با آیت الله النجفی دیدار و از رهنمودهای ایشان استفاده کردند.

آیت الله بشیر النجفی در این دیدار تاکید کردند که ماه مبارک رمضان باید در جان مؤمنان تاثیرگذار باشد و یک مؤمن اگر محبت این ماه را در دل داشته باشد ایمان او افزایش می یابد.

ایشان در بخش دیگر از سخنان خود بر ضرورت کمک به نیروهای بسیج مردمی تاکید کردند تا این نیروها بتوانند خاک عراق را از غاصبان تکفیری پس بگیرند.

این مرجع تقلید افزودند: نیروهای امنیتی عراق به ویژه نیروهای بسیج مردمی یاوران امام حسین(ع) و یاوران حقیقت و یاوران عراق و مردم آن هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha