جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست هماهنگی میثاق طلبگی اراک

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی گفت: دوره میثاق طلبگی برای جدیدالورودهای این حوزه به صورت متمرکز برگزار می شود.

حجت الاسلام اوحدی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این مطلب اظهارداشت: در همین زمینه اولین جلسه هم اندیشی جهت هماهنگی و همکاری  در اجرای میثاق طلبگی ؛ با حضور معاونین تهذیب، آموزش ، اداری مالی، امورطلاب و آمار و بررسی  و مدیران و معاونین تهذیب مدارس علمیه شهرستان اراک  در معاونت تهذیب استان برگزار شد .

وی افزود: در این جلسه معاون تهذیب استان گزارشی از فعالیت های انجام شده در میثاق طلبگی 94 ارائه کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان مرکزی گفت:در این جلسه مقررشد مصاحبه ی ورودی های استان با  نظارت دقیق معاونت آموزش و آمار وبررسی استان با دقت انجام و نتیجه آن به معاونت تهذیب منعکس گردد؛ هم چنین مدارس علمیه استان نیز اساتید  مورد نیاز و واجد شرایط را جهت حضور شبانه روزی در این طرح به عنوان سرگروه و تدریس کلاسی معرفی کنند.

وی  با اشاره به حضور بیش از 400 متقاضی ورود به حوزه دراین دوره خاطرنشان کرد: هم چنین در این جلسه مقرر شد، دوره میثاق طلبگی برای ورودی های 95 حوزه علمیه استان  از 20 تیرماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام اوحدی خاطرنشان کرد: دوره امسال  به صورت متمرکز برگزار و طی آن، متقاضیان مقطع سیکل در مدرسه علمیه امام مهدی (عج) اراک و مقطع دیپلم در مدرسه علمیه آقاضیاءالدین(ره) اراک برگزار مستقر خواهند شد.

به گفته وی ، از تعداد کل متقاضیان ورود به حوزه که موفق به گذراندن آزمون کتبی شده اند ، تعداد 213 نفر مقطع سیکل و 230 نفر هم دارای تحصیلات دیپلم و لیسانس می باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha