پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عربستان

حوزه/ امسال به دليل ممانعت عربستان از حضور حجاج ايراني، شايسته است اهداف پيدا و پنهان رژیم آل سعود از چنين اقداماتي براي افكار عمومي بيان شود.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه» به نقل از روابط عمومي اداره كل پژوهش هاي اسلامي رسانه  نشست مشترك مديركل پژوهش هاي اسلامي رسانه با رئيس سازمان حج و زيارت برگزار شد.

در اين نشست كه با حضور جمعي از مديران برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمين نهاوندي مديركل پژوهش هاي اسلامي رسانه گزارشي از فعاليت ها و ظرفيت هاي اين اداره كل در پشتيباني محتوايي از برنامه هاي رسانه و همكاري با نهادهاي ديني ارائه و اظهار داشت: امسال به دليل ممانعت عربستان از حضور حجاج ايراني، شايسته است اهداف پيدا و پنهان آل سعود از چنين اقداماتي براي افكار عمومي بيان شود.

وي موضوع تقويت و ارتقاء فرهنگ زيارت، معرفت افزايي و سطح سواد رسانه اي را موضوعات مشترك قابل همكاري ميان بخش هاي پژوهشي و آموزشي سازمان حج و زيارت و پژوهش هاي اسلامي رسانه ملي دانست.

در ادامه اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت ضمن قدرداني از زحمات انجام شده در اداره كل پژوهش هاي اسلامي رسانه در موضوع حج به ويژه حادثه منا، گفت: با توجه به اين كه حج از دو بعد فقهي و اطلاع رساني و تبليغ به ويژه در حوزه بين الملل نيازمند اقدام مناسب است بايد رسانه و سازمان حج و زيارت از ظرفيت اداره كل پژوهش هاي اسلامي در مواجهه رسانه اي و روشنگري افكار عمومي استفاده نمايد.

وی اظهار داشت: تفكر افراطي تكفير، ريشه در عربستان دارد و نتيجه آن در عراق و سوريه نمايان است و به طور قطع عربستان براي جبران ناكامي هاي خود در اين دو جبهه ا ز ظرفيت حج براي فعاليت هاي رسانه اي خود استفاده خواهد كرد.

رئيس سازمان حج و زيارت آمادگي و پشتيباني خود را از برنامه هاي مشترك علمي و پژوهشي با صدا و سيما اعلام کرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha