جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آوارگان فلوجه

حوزه/ کمیته رسیدگی به آوارگان، وابسته به دفتر آیت الله سیستانی با رساندن خود به اردوگاه های محل اسکان نجات یافتگان فلوجه، کمک های مادی و معنوی خود را به آنها تقدیم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، کمیته رسیدگی به آوارگان، وابسته به دفتر آیت الله سیستانی با رساندن خود به اردوگاه های محل اسکان نجات یافتگان فلوجه، کمک های مادی و معنوی خود را به آنها تقدیم کرد.

باسم النصراوی یکی از اعضای این کمیته گفت: کاروان امداد رسانی به آوارگان چهارمین سفر امدادی خود برای امداد رسانی به آوارگان را انجام داد و در این زمینه روز 15 ماه رمضان از اردوگاه نجات یافتگان فلوجه بازدید کردیم و با جمعیت زیادی از مردان و زنان و کودکانی روبرو شدیم که دارایی ها و خانه خود را رها کرده بودند تا جان خود را نجات دهند و بحمدالله ما هم توانستیم کمک های خوبی به آنها ارائه کنیم و از مشکلات آنها بکاهیم.

وی افزود: در این سفر 1750 سبد غذایی و حدود 1000 وعده آماده افطاری و برخی وسائل ضروی مانند یخچال و کلمن آب و 2000 کارتن آب معدنی و 1000 تخته فرش و 1000 دست لباس بچه گانه و زنانه به همراه داشتیم که میان زنان و کودکان آواره توزیع شد.

این عضو وابسته به دفتر آیت الله سیستانی ادامه داد: کمک ها و بازدید ما تاثیر زیادی در روحیه آوارگان و برطرف ساختن نیازهای آنها داشت و همه آنها از موضع گیری ها و کمک های دفتر معظم له تشکر کردند و گفتند موضع گیری های سید سیستانی نشان دهنده روح اسلام و تعالیم اهل بیت(ع) است ثابت می کند که سید سیستانی نماد وحدت مردم عراق است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha