جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام طیب حسینی در نمایشگاه بین المللی قرآن

حوزه/ مدیر بخش حوزوی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، گفت: مدیون شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم هستیم و باید با تجلیل از این شهدا، در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن طیب حسینی، پنج شنبه شب (3 تیر 95) در مراسم تجلیل از مقام شهدای روحانی مدافع حرم، که در محل نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی تهران برگزار شد، اظهار داشت: امسال بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، یک ابتکار نو و جدیدی به خرج داد، و آن دعوت از خانواده شهدای روحانی مدافع حرم بود تا با برگزاری اولین یادواره شهدای روحانی مدافع حرم، از خانواده های این شهدا تجلیل شود.

مدیر روابط عمومی حوزه های علمیه کشور افزود: همیشه مدیون خون شهدا و جانبازی ایثارگران در حفظ کرامت جمهوری اسلامی و دفاع از مرزهای اسلام هستیم.

مدیر بخش حوزوی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در پایان گفت: امیدواریم با ارج نهادن به مقام والای شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) و تجلیل از صبر و استقامت خانواده های آنان، در ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت گام برداریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha