جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: در لیالی قدر دل ها از ریا و کینه خالی شده و به سمت یک رنگی و همدلی و تقرب به سوی پروردگار پیش می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، در مراسم شب قدر که در امامزاده ابراهیم(ع)کرمانشاه برگزار شد، گفت: شب قدر، شب تعیین سرنوشت انسان ها است و می تواند سعادت و سرنوشت جامعه را رقم بزند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: شناخت و بهره گیری از لیالی قدر با دعا و مناجات، قرائت قرآن کریم، نماز و توسل صورت می گیرد و قلوب تاریک را روشن و با صفا می سازد.

وی با بیان این که در لیالی قدر دل ها از ریا و کینه خالی شده و به سمت یک رنگی و همدلی و تقرب به سوی پروردگار پیش می رود، افزود: شب قدر که تولدی دوباره است بهترین فرصت برای خودسازی و دستیابی به حقیقت خداوند متعال است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اضافه کرد: در لیالی قدر به واسطه دعا، شب زنده داری، نافله و سحر خیزی، انسان از غیبت و بدگویی، غرور و ... به سمت معنویات و اخلاق الهی و اسلامی متمایل می شود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان با بیان این که شب قدر شب نزول قرآن است، اظهار داشت: عاجزانه از خداوند طلب مغفرت و بخشش کنیم  و با تمسک به آیات نوربخش قرآن کریم از خدای سبحان بخواهیم که کریمانه و از سر رحمت بیکران خود ما را نیز در زمره سربازان حضرت ولی عصر (عج) قرار دهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha