جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله هاشم زاده هریسی با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه»

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که روحانیت مورد اعتماد مردم است، گفت: بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، پر محتواست و حضور مردم در آن یک حضور کیفی است.

 آیت الله هاشم زاده هریسی با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه» در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، به خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، مانند اقیانوس عظیمی است که عظمت آن قابل مشاهده است و  می توان از برکات آن استفاده کرد.

 وی افزود: فعالیت های حوزه های علمیه در عرصه های قرآنی بسیار خوب بوده و بنده به عنوان یک حوزوی، از این بابت خیلی خوشحال هستم.

عضوخبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه باید علاوه بر نظریه پردازی که خوشبختانه خیلی خوب به آن وارد شده اند، در عرصه عمل نیز بیش از پیش فعال باشند تا مردم نورانیت خدمات حوزه های علمیه را بیش از پیش حس کنند.

 وی ادامه داد: ورود حوزه های علمیه به طرح مسائل اخلاقی و ارائه آن به سمت عملی و در نهایت تکریم مردم، خدمات حوزه در بخش های علمی تحقیقاتی را تکمیل می کند.

 آیت الله هاشم زاده هریسی افزود: مردم با روحانیت انس دارند، چرا که روحانیت همواره در کنار مردم هستند و به همین دلیل مردم به آن ها اعتماد دارند و شاهد این مدعا حضور خوب مردم در بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.

 وی افزود: روحانیت باید این سرمایه را بیشتر کرده و در راستای تقویت آن گام بردارد و راه کار آن هم حضور در عرصه های عملی و اخلاقی بیش از گذشته است.

 عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روحانیت مورد اعتماد مردم است، گفت: بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، پر محتواست و حضور مردم در آن یک حضور کیفی است.

 وی در پایان با تمجید از فعالیت خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه، گفت: افق حوزه و خبرگزاری حوزه به عنوان تریبون رسمی حوزه، عملکرد خوبی دارند و امیدواریم موفق باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha