سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خدری با بیان اینکه مردم برای نظام زجرهای زیادی کشیده اند، گفت: آبروی این نظام به راحتی به دست نیامده که به راحتی از دست برود و عده ای از این انقلاب سوء استفاده کرده و جیب خود را پر کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری درباره حقوق های نجومی برخی مدیران گفت: مسؤولان باید شهید بهشتی ها را الگوی خود قرار دهند که چه زحماتی برای انقلاب کشیدند و هیچ گونه تمایلی به دنیا و مواهب آن نداشتند، اما امروز ملت ما خبرهای ناگواری از نوع برخورد مدیران و فیش حقوقی آنان می شنوند که باعث زجر و دل شکستگی آنها می شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه مردم وفادار به انقلاب بوده و هستند، افزود: بسیاری از این مردم درحد 600 هزار تومان یا کمتر حقوق ماهانه دریافت می کنند و زمانی که می شنوند برخی از مدیران حقوق های 40 میلیونی یا بیشتر در حد 200 میلیون دریافت می کنند بسیار ناراحت می شوند.

وی ادامه داد: در مخیله هم نمی توان تصور کرد که شخصی از بیت المال این مبالغ را برای خود بخواهد؛ مقام معظم رهبری نیز نسبت به این مسأله معترض بودند و گفتند که این مدیران کم هستند، اما با همین افراد اندک هم باید دولت برخورد کند.

حجت الاسلام والمسلمین خدری با بیان اینکه مردم برای نظام زجرهای زیادی کشیده اند، گفت: آبروی این نظام به راحتی به دست نیامده که به راحتی از دست برود و عده ای از این انقلاب سوء استفاده کنند و جیب خود را پر کنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: مردم همیشه با انقلاب و از مسؤولان در دفاع و وفاداری به انقلاب جلوتر هستند و بایستی قدر آنها را دانست و نگذاشت عده ای سوء استفاده کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha