پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اطلاعیه

حوزه/مدیر مرکز آموزش غیر حضوری جامعه الزهرا(س) گفت: آدرس مکان برگزاری امتحانات غیرحضوری (عمومی و تکمیلی) و آموزش مجازی در۳۲ مرکز استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، خانم صدیقه حاجی پور گفت: کلیه طلاب غیر حضوری ملزم به امتحان در محل سکونت خود هستند و برای مشاهده  محل آزمون و آدرس دقیق آن از  ۸تا  ۱۲ تیرماه می توانند به سامانه دانش پژوهان مراجعه کنند.

وی  با اعلام این خبر بیان کرد: محل های آزمون غیر از قم، تهران، کاشان و سبزوار از امکاناتی همچون اسکان  و تغذیه برخوردار هستند.
 خانم حاجی پور افزود: تمامی امتحانات در ۳۲ حوزه امتحانی، به طور همزمان برگزار می شود و سوالات نیز به صورت  مشترک می باشد.
وی با اشاره به اینکه تمامی امتحانات هر طلبه می بایست در یک محل آزمون انجام شود، بیان کرد: ورود به سالن امتحانات در ۳۲ شهر مورد نظر فقط با کارت امتحانی و کارت شناسایی معتبر همچون کارت ملی و در شهر قم با کارت تحصیلی هوشمند امکان پذیر است.
مدیر مرکز آموزش غیر حضوری جامعه الزهرا(س) تاکید کرد: طلاب می توانند کارت امتحانی را از "آیکون کارت امتحان" در سامانه دانش پژوهان دریافت کنند.
وی در پایان گفت: اعتراض به نمرات پایان ترم طبق آیین نامه ۳ هفته بعد از اعلام نتایج پذیرفته می شود و در غیر این صورت مورد بررسی قرار نمی گیرد.

آدرس شهرها:
جهت دریافت آدرس دقیق محل برگزاری آزمون در ۳۲ شهر، اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    0 0
    خیلی بد بود