جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌‌الاسلام هاشمیان - جامعة‌الزهرا

حوزه/ مدیرجامعه الزهراء(س) گفت: ما آماده همكاري با مجموعه هاي استان خصوصا تا بتوان گامي اساسي در زمينه فعاليت هاي فرهنگي برداريم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین سيد سجاد هاشميان در نشست مشترك با شهردار و مديران شهرداري قم، با اشاره به سابقه فعاليت‌هاي دكتر سقائيان نژاد اظهار كرد: نگاه دكتر سقائيان نژاد به حوزه هاي علميه و مباحث علمي و فرهنگي نگاهي باز و در راستاي حمايت و همكاري است. 

وي با اشاره به تاسيس موسسه جامعه الزهراء به دستور امام خميني(ره)، اظهار كرد: هيئت امناي اوليه اين مجموعه مراجع و علماي زمان بودند و دو سال است كه مجموعه جامعه الزهرا وارد حوزه جديد فعاليت شده است.

مدیرجامعه الزهراء (س) با بيان اينكه فضاي مجموعه براي بهره برداري بيشتر در سطح كشور باز مي شود، تصريح كرد: دوره ها و رشته هايي كه تعريف مي شود و با آسيب شناسي كه صورت گرفته سعي داريم تا بتوانيم پاسخگوي نياز كشور باشيم.

 وي با تاكيد بر اينكه سعي داريم در سطح كشور تاثيرگذار باشيم، خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبري نگاه ويژه اي به اين مجموعه دارند و آن را مجموعه اي منحصر به فرد مي دانند.

حجت الاسلام و المسلمین هاشميان گفت: ما آماده همكاري با مجموعه هاي استان خصوصا شهرداري هستيم تا بتوان گامي اساسي در زمينه فعاليت هاي فرهنگي برداريم.

وي با اشاره به طرح هاي آينده جامعه الزهرا گفت: در آينده نزديك سعي داريم سردري در شان مجموعه احداث كنيم و در صدد ايجاد حسينيه در مجموعه نيز هستيم.

مدیرجامعه الزهراء(س) با تاكيد بر اينكه نياز است نگاه شهرداري به اين مجموعه فرهنگي و علمي باشد، تصريح كرد: فعاليت مجموعه جامعه الزهراء در حوزه آموزش علوم ديني است كه شهرداري با اين نگاه همراهي لازم را با جامعه الزهرا داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha