چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
مجلس شورای اسلامی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه اسدآباد گفت: اگر مجلس مصلحت سنجی داشته، مبنا مصلحت گرایی باشد و قوانین مطالبق با مصلحت کشور و نظام وضع شود، هرگز تنشی پیش نخواهد آمد.

حجت الاسلام هادی انتظاری مدیر حوزه علمیه اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان درباره فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس دهم گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از شاخصه های انقلابی بودن که جامع شاخصه های دیگر است بحث نظارت مجلس بر خود و نظارت بر دولت است.

وی اظهار داشت: تمام نگاه ها به مجلس است و مردم مسایل مختلف را از مجلس پیگیری می کنند، لذا اگر مجلس بخواهد زیر چتر قانون گذاری به مسایل جناحی و حزبی بپردازد، تاثیر مستقیمی بر افکار جامعه و امور داخلی کشور خواهد داشت.

حجت الاسلام انتظاری تاکید کرد: پرداختن به مسایل جناحی و حزبی و عدم شفافیت مواضع در برخورد با جریان های معارض از سوی مجلس و نمایندگان، یک حرکت غیر انقلابی است و موجب سوء استفاده دشمنان نظام و جریانات سیاسی داخلی و خارجی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در مواجهه با جریان های معارض هر چه نظرات از سوی مجلس و نمایندگان شفاف تر باشد، امکان سوء استفاده و خطر نفوذ معارضان و دشمنان کمتر خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه اسدآباد در پایان گفت: اگر مجلس مصلحت سنجی داشته باشد و مبنا مصلحت گرایی باشد و قوانین مطالبق با مصلحت کشور و نظام باشد هرگز تنشی پیش نخواهد آمد، اما اگر بر اساس گرایشات جناحی فکر و عمل شود، باعث ایجاد تنش و انحراف خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha