جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویری از استقبال پرشور مردم از بخش حوزوی نمایشگاه قرآن

حوزه/ مسئول غرفه مشاوره بخش حوزوی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از پاسخ گویی به ۷ هزار سؤال و شبهه مردم توسط حوزویان خبر داد.

«حسین حسن‌زاده» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در خصوص فعالیت‌های غرفه مشاوره بخش حوزوی در نمایشگاه قرآن، اظهار داشت: غرفه مشاوره بخش حوزوی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با حضور ۲۰ نفر از مشاورین متخصص حوزوی در ۹ رشته تخصصی پاسخ گویی به سؤالات و شبهات مراجعه کنندگان را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: مشاوره‌های ارائه شده در رشته‌های تخصصی قرآن و حدیث، تربیت و مشاوره، ازدواج، زوج درمانی، احکام، عرفان‌های نوظهور، مسائل اعتقادی، و فرزند پروری و ازدواج که جزء مشاوره‌های پر مخاطب این بخش محسوب می‌شد.

مسئول غرفه مشاوره بخش حوزوی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با بیان اینکه تمامی مشاوران ما روزانه به صورت میانگین پاسخ گوی ۳۵ نفر بودند، گفت: در طول ۱۵ روز برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، حدود ۷ هزار شبهه و سؤال بازدیدکنندگان از نمایشگاه، توسط مشاوران حوزوی پاسخ داده شد.

وی با بیان اینکه مردم با حضور چشمگیر در بخش حوزوی، اعتماد خود به حوزویان و روحانیت را نشان دادند، گفت: مراجعین، همه مسائل اعتقادی، احکام و هر نوع شبهه‌ای که مربوط به عقاید و مسائل دینی مربوط می‌شود را می‌خواهند از سر منشأ و افراد مطمئنی که متخصص این رشته‌ها هستند بپرسدند و همه می‌دانیم که به بهترین شکل روحانیت پاسخ گوی این سؤالات و شبهات هستند.

حسن‌زاده افزود: همین که مردم، خارج از وقت نمایشگاه اصرار داشتند که مشاوره خود با مشاوران حوزوی و روحانیون ادامه داشته باشد و همین طور مورد‌های فراوانی داشتیم که به کرات مراجعه کردند و ادامه بحث را با مشاورین داشتند تا نتیجه بحث و مشاوره را دریافت کنند، نشان از اعتماد بالای مردم به روحانیت و حوزه داشت.

وی تأکید کرد: بخش مشاوره به اذعان مسئولین بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، مسئولین بخش حوزوی نمایشگاه و همین طور خود مشاورین و مراجعین، ظرفیت این را دارد که سال آینده گسترش یابد.

مسئول غرفه مشاوره بخش حوزوی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، گفت: ما حاضریم برای سال آینده به تعداد ۴۰ مشاور را در نمایشگاه قرآن مستقر کرده و کل ایام نمایشگاه را به مردم مشاوره دهیم.

حسن‌زاده افزود: ما آماده‌ایم که در نمایشگاه بین المللی قرآن سال آینده، بخش مشاوره را به لحاظ کمی و کیفی و به شکل وسیع تری و با‌‌ همان لوگوی حوزه‌های علمیه ایجاد کنیم و فکر می‌کنم حضور مشاوران حوزوی در کنار مردم، باعث پیوند هر چه بیشتر مردم و روحانیت می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha