پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویری از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

حوزه/ رئیس غرفه مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از تولید نرم افزار پرورش نوزادان بر اساس آموزه‌های اسلام خبر داد.

«محمدعلی قادری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در خصوص خدمات ارائه شده توسط غرفه مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان به بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن، اظهار داشت: مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان، در بحث نرم افزار و کتاب فعالیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: بخش قابل توجه فعالیت مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان، احیای تراث و کتاب‌های قدیمی است که به دلایل مختلفی از نظر‌ها دور شده بود.

رئیس غرفه مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با اشاره به اقدامات این مرکز در تولید نرم افزارهای مذهبی، گفت: نرم افزار مذهبی ویژه کودکان توسط این مرکز تولید شده و آخرین تولیدات ما در این عرصه، انتشار کتاب پرورش نوزادان بر اساس آموزه‌های اسلام به عنوان اولین کتاب تربیت نوزادان است که نسخه نرم افزاری آن نیز همراه کتاب ارائه می‌شود.

وی افزود: در کتاب و نرم افزار ویژه نوزادان که مربوط به ابتدای شروع بارداری مادر تا سن دو سالگی کودک است، ۴ هزار صفحه مطالب آورده شده که مطالب جامع و کاملی در خصوص پرورش نوزادان ارائه می‌کند.

قادری در پایان گفت: مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، ۶۰ محصول جدید را به مردم ارائه می‌کند که چند مورد آن‌ها جدید و مربوط به یک سال گذشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha