شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سمیع الله مردان

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: هدف از تشکیل، حمایت و گسترش جریان های تکفیری توسط دشمن، ایجاد حاشیه امن برای جنایات رژیم غاصب اسرائیل در فلسطین است

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از اصفهان، جت‌الاسلام سمیع الله مردان درجمع خبرنگاران  گفت: معمار کبیر انقلاب با تدبیر الهی خویش و نام‌گذاری آخرین جمعه رمضان به نام روز جهانی قدس، موجودیت اسرائیل غاصب را به چالش کشید و مبارزه با این رژیم و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را به‌عنوان تکلیفی اسلامی به همه مسلمانان گوشزد کرد.

وی راهپیمایی روز قدس را همایش عظیم جهانی انزجار از استکبار خواند و خاطر نشان کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، جلوه‌گر همبستگی عمومی مسلمانان جهان در برابر دشمنان اسلام و تجلی‌بخش اراده ملی برای ایستادگی در برابر زورگویی و تجاوز است.

رییس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی آران و بیدگل، آزادی فلسطین را آرمان اصلی جهان اسلام دانست و افزود: این حضور و حرکت میلوینی مسلمانان در روز قدس، جبهه دشمن و حامیان دشمن را مأیوس و نا امید می‌کند و سبب تقویت و قوت قلب جبهه مقاومت می‌شود.

حجت‌الاسلام مردان افزود:علیرغم تلاش همه جانبه آمریکا و استکبار جهانی برای به فراموشی کشاندن موضوع فلسطین از طریق به انحراف کشانیدن اذهان عمومی، خارج کردن فلسطین از اولویت جهان اسلام با راه انداختن جنگ های نیابتی و پروژه اسلام هراسی، فلسطین بیش از پیش مورد توجه و اهتمام همه ملت های آزاده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل به موضوع تابعیت شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین در روزهای اخیر نیز اشاره کرد و افزود: این اقدام دشمن نیز با هدف آتش افروزی فرقه ای و مذهبی و به انحراف کشیدن موضوع فلسطین صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام مردان افزود: مسلمانان اعم از شیعه و سنّی در صفوف فشرده با وحدت و همدلی و یک صدا علاوه بر فریاد آزادی قدس شریف، حمایت خود از این مبارز بحرینی و همه آزادی خواهان جهان و همه مظلومان عالم را به رخ دشمن خواهند کشید.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، با ابراز تأسف از اقدام اخیر گروه تروریستی داعش در فرودگاه آتاتورک استانبول تصریح کرد: هدف از تشکیل، حمایت و گسترش جریان های تکفیری  توسط دشمن در سال های اخیر، ایجاد حاشیه امن برای جنایات اسرائیل در فلسطین است.

حجت‌الاسلام مردان افزود: امروزه تروریسم تکفیری آرامش ملت ها به‌ویژه ملت های مسلمان را در معرض تهدید قرار داده تا اذهان مسلمانان را برای فراموش کردن مسائل اصلی دنیای اسلام از جمله مسأله فلسطین و آزادی قبله اول مسلمین منحرف کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل حضور در این راهپیمایی را خط بطلانی بر توطئه های استکبار جهانی و دشمنان اسلام دانست و افزود: این حضور، حاوی این پیام روشن است که وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی به خصوص در مسأله فلسطین و مقاومت و پایداری یکپارچه در برابر اشغالگران، ضرورت نخست جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام مردان افزود: مسلمانان جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، اقتدار و اراده خویش را برای همراهی مظلومان عالم، بار دیگر جلوه‌ای عینی خواهند بخشید
313/38.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha