جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عبدالملک حوثی

حوزه/ عبدالملک حوثی رهبر انصار الله یمن گفت: روز جهانی قدس، بازگرداندن قضیه محوری امت اسلامی به جایگاه اصلی است به طور که مورد توجه ملت قرار گیرد و به دست فراموشی سپرده نشود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، عبدالملک حوثی رهبر انصار الله یمن گفت: روز جهانی قدس، بازگرداندن قضیه محوری امت اسلامی به جایگاه اصلی است به طور که مورد توجه ملت قرار گیرد و به دست فراموشی سپرده نشود.

رهبر انصارالله در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس با تاکید بر اینکه این مسئله به هیچ وجه درست نیست که ملت ها خود را کنار بکشند و بی توجه باشند، اشاره کرد: دشمنان تلاش می کنند تا قضیه فلسطین را معرض توجه ملت دور سازند و این امت را از ملت ها و ارزش ها جدا سازند. وی افزود: این قضیه با ما و اسلام ما و اصول، ارزش ها، اخلاقیات و انسانیت ما ارتباط تنگاتنگ دارد.

عبدالملک حوثی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی، دشمن تمام ملت هاست و در مورد هر مسئله ای برای ما خطری ایجاد می کند و خطر آن همه ما را در بر می گیرد. ما حق داریم که حرکت کنیم و با این خطر مبارزه کنیم. وی تاکید کرد: ما درد و رنج فلسطینی ها را درک می کنیم و مسجد الاقصی جزئی از مقدسات ماست و ما هیچ وقت آن را فراموش نمی کنیم و همیشه آن را مورد توجه قرار می دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha