جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی رحمانی

حوزه/ عضو دفتر مقام معظم رهبری گفت: برخی سران اسلامی مانند رؤیم آل سعود، نه تنها با فریاد ظلم ستیزی مردم مسلمان خود مشکل دارند، بلکه از گروه های تروریستی همچون داعش را به عنوان بازوی نظامی اسرائیل حمایت می کنند تا به خیال خود، زمینه ساز ساختن خاورمیانه مورد علاقه آمریکا باشند و این آروز را به گور خواهند برد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی رحمانی، در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، پیروری از آرمان های امام خمینی(ره) است، چرا که ایشان سبب بیداری مسلمانان نسبت به حق فراموش شده مردم مظلوم فلسطین شدند.

وی افزود: پیش از مطرح شدن ایده روز جهانی قدس توسط امام خمینی(ره) حق آزادی مردم مظلوم فلسطین و حق سرزمینی آنان به فراموشی سپرده شده بود، اما امام(ره) با تعیین آخرین جمعه ماه رمضان هر سال به عنوان روز جهانی قدس، بیداری جهان اسلام را کلید زدند.

عضو دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: امروز بعد از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی ایران می بینیم که ندای امام خمینی(ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مردمان جهان اسلام، موجب بیداری جهان اسلام و همچنین افشاگری علیه استکبار و به ویژه صهیونیست ها شد.

وی افزود: انتفاضه های مردم فلسیطن علیه ظلم و ستم رژیم صهیونیستی به دلیل همین افشاگری های مسلمانان جهان و حمایت های بین المللی بود که پس از پیام امام خمینی(ره) مبنی بر قرار دادن جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسملنی رحمانی با تاکید بر اینکه مسلمانان جهان اعم از شیعه و نسی در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند، گفت: متاسفانه برخی سران کشورهای اسلامی از جمله رژیم آل سعود، به دلیل نزدیکی با اسرائیل حضور مردم در راهپیمای روز جهانی قدس را بر نمی تابند.

وی افزود: آنها نه تنها با فریاد ظلم ستیزی مردم مسلمان خود مشکل دارند، بلکه از گروه های تروریستی همچون داعش به عنوان بازوی نظامی رژسم غاصب اسرائیل حمایت می کنند تا به خیال خود، زمینه ساز ساختن خاورمیانه مورد علاقه آمریکا باشند و این آروز را به گور خواهند برد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha