شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم افطار روزه اولی ها

حوزه/ ضیافت افطار روزه اولی‌ها با عنوان "جشن شکوفه‌های صیام"، ویژه فرزندان طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ضیافت افطار روزه اولی‌ها با عنوان "جشن شکوفه‌های صیام"، ویژه فرزندان طلاب و روحانیون استان قم شنبه‌شب در مسجد امام حسن عسکری(ع) پردیسان با همت مرکز خدمات استان قم برگزار شد.
حجت الاسلام علیرضا بخشایش سرپرست مرکز خدمات پردیسان در این مراسم، در سخنانی ضمن تبریک به نوجوانانی که اولین تجربه روزه‌داری خود را می‌گذرانند، گفت: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها از روزه گرفتن و قرآن خواندن نوجوانان ما می‌ترسند و تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا بتوانند فکر شما و روح ملکوتی شما را بدزدند.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی می‌خواهد بچه‌های ما از قرآن و از امام حسین(ع) جدا شوند و وقت خود را با فیلم‌ها و بازی‌هایی که آنها می‌سازند تلف کنند، تصریح کرد: شما که به دعوت الهی لبیک گفته و با تمام وجود روزه می‌گیرید لحظه به لحظه برایتان ثواب می‌نویسند و بدانید که روزه شما بزرگ‌ترین ضربه به استکبار دشمنان و مستکبران است.
برگزاری برنامه شاد و مفرح و مسابقه ویژه نوجوانان و اجرای گروه تواشیح علمدار مسجد حضرت زینب(س) از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
این مراسم با اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام و المسلمین جعفریانی مدیر مرکز خدمات استان قم و افطار روزه‌داران به پایان رسید.
انتهای پیام/313/30

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha