جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حدود دویست نفر از مسلمانان شهر اوکلاهما یک بعد از ظهر خود را به بسته‌بندی غذا برای توزیع بین همشهری‌های نیازمند خود گذراندند.

حوزه/ خیریه سالانه مسلمانان اوکلاهمای امریکا برای گرامیداشت رمضان برگزار شد. رئیس اجرایی بانک غذای اوکلاهما گفت: «به لطف تلاش‌ فراوان دواطلبان مسلمان، تابستان امسال ۹۶۷۵ وعده غذایی بین مردم گرسنه اوکلاهما توزیع خواهد شد.»

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» خیریه سالانه مسلمانان اوکلاهمای امریکا برای گرامیداشت رمضان برگزار شد.

در این برنامه که به عنوان بخشی از کمپین «مراقبت مسلمانان اوکلاهما» برگزار شد حدود دویست نفر از مسلمانان شهر اوکلاهما یک بعد از ظهر خود را به بسته‌بندی غذا برای توزیع بین همشهری‌های بی‌خانمان‌ و نیازمند خود گذراندند.

کمپین مراقبت مسلمانان اوکلاهما برنامه‌ای است که توسط شورای روابط اسلامی آمریکا (CAIR) برای تسهیل شرکت مسلمانان این ایالت در خدمات اجتماعی داوطلبانه ایجاد شده است؛ به واسطه این کمپین مسلمانان اوکلاهما در سه سال گذشته در ده‌ها فعالیت خیریه و انساندوستانه شرکت کرده‌اند.

آدام سلطانی مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی امریکا شاخه اوکلاهما که برنامه روز شنبه را سرپرستی می‌کرد گفت: «در ماه رمضان وقتی که از خوردن و آشامیدن خودداری می‌کنیم ترغیب می‌شویم به راه‌هایی که می‌توانیم به نیازمندان کمک کنیم بیشتر بیاندیشیم. به این علت است که هر سال تعداد داوطلبان شرکت در خیریه سالانه گرامیداشت رمضان ما که می‌خواهند در خدمت به همشهریان نیازمندشان سهیم شوند بیشتر می‌شود.»

رودنی بیونز رئیس اجرایی بانک غذای اوکلاهما با ابراز قدردانی فراوان این مؤسسه از حمایت و کمک‌های داوطلبان مسلمان گفت: «مراسم سالانه آنها در ماه رمضان تأثیر چشمگیری در زندگی گرسنگان اوکلاهما داشته است. به لطف تلاش‌ فراوان داوطلبان مسلمان، تابستان امسال 9675 وعده غذایی بین مردم گرسنه اوکلاهما توزیع خواهد شد.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha