سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کمک‌‌ خیریه شیعیان مرکز حسینی انگلستان به نیازمندان

حوزه/ رمضان امسال اعضای مؤسسه شیعی «مرکز اسلامی حسینی» شهر پیتربورو انگلستان تعداد زیادی بسته محتوی مواد غذایی به صلیب سرخ اهدا کردند تا بین نیازمندان توزیع کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، به نقل از پیتربوروتودی اعضای مؤسسه شیعی «مرکز اسلامی حسینی» شهر پیتربورو واقع در شرق انگلستان تعداد زیادی بسته محتوی مواد غذایی به صلیب سرخ اهدا کردند تا بین پناهجویان و سایر ساکنان فقیر شهر توزیع شود.

بسته‌های اهدایی حاوی انواع مواد خوراکی لازم مانند برنج، مرغ، ماکارونی، شکر و... برای تهیه وعده‌های غذایی است و محتویات هر بسته برای تأمین غذای یک فرد تا چند هفته کافی است. این بسته‌ها با کمک صلیب سرخ بین پناهجویان پیتربورو و اطراف آن پخش خواهد شد.

کمک‌‌ شیعیان مرکز حسینی پیتربورو  انگلستان به نیازمندان

رضا حسین رحیم سخنگوی این مرکز با بیان این که اهدای کمک‌های خیریه بخش مهمی از‌فعالیت های ماه رمضان برای مسلمانان پیتربورو است توضیح داد: «میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان در ماه رمضان برای خشنودی خداوند روزه می‌گیرند تا تزکیه معنوی و کنترل نفس را تمرین کنند. یکی از مهمترین اعمال توصیه شده هنگام روزه‌داری بخشش به نیازمندان برای رضای الله است.»

این مؤسسه اسلامی همچنین در روز آخر ماه رمضان ضیافت‌ ویژه‌ای برای اطعام فقرا برگزار خواهد کرد.

مرکز اسلامی حسینی پیتربورو رمضان سال گذشته نیز معادل 1.36 میلیون دلار امریکا کمک‌های انساندوستانه بین نیازمندان توزیع کرد. این مرکز که در سال 1970 میلادی برای ترویج دین مبین اسلام و مذهب تشیع اثنا عشری ایجاد شد در حال حاضر فعالیت‌های متنوعی از جمله برگزاری روزهای در باز مسجد برای آشنایی اقشار مختلف جامعه با اسلام، شرکت در فعالیت‌های خیریه، برپایی کلاس‌های اسلامی برای کودکان در روزهای آخر هفته و برگزاری مراسم اعیاد و مناسبت‌های مختلف مذهبی دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha