پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اطعام نیازمندان توسط مسلمانان نیوجرسی

حوزه/ موسسه خیریه در برنامه « رز رمضان» بسته‌های غذایی را میان خانواده‌های مسلمان توزیع می‌کنند که شامل برنج، خرما، روغن زیتون گوشت و دیگر محصولات غذایی هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از aboutislam.net، با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، ده‌ها تن از مسلمانان آمریکایی در ایالت نیوجرسی در پروژه آماده‌سازی بسته‌های غذایی برای نیازمندان داوطلب شده‌اند تا در حرکت فراهم سازی عید فطر  برای مستمندان مشارکت داشته باشند. سلیم پاتل برنامه ریز مالی این پروژه در این باره گفت: ما اینجا زندگی می‌کنیم و ریشه داریم. دوستان و خانواده‌های ما در اینجا زندگی می‌کنند و ما با مردم و افرادی روبرو شده‌ایم که با فقر دست و پنجه نرم کرده و می‌خواهیم به آن‌ها کمک کنیم.

به گفته پاتل، او و دوستانش سال‌ها تلاش والدین‌شان را در سخت‌کوشی و کار و فرستادن پول برای خانواده‌های بی‌بضاعت در کشورهای بومی‌شان دیده‌اند و آن‌ها نیز می‌خواهند به نیازمندان کشور خودشان در نیوجرسی کمک کنند.

طارق حسین، هریس محمود و پاتل با جمع آوری سرمایه و منابع یک موسسه خیریه عام المنفعه با عنوان اسمایل (لبخند) راه‌اندازی کرده‌اند که مسلمانان و غیرمسلمانان را مورد حمایت قرار داده و امسال پنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد.

به گفته مهر محسن مدیر عملیاتی این موسسه، بسته‌های غذایی آماده شده توسط این موسسه خیریه تنها به نیازمندان و بی‌خانمان‌ها ارائه شده و غذاهای حلال و اسلامی را شامل می‌شود که نیازی به پختن ندارند. این موسسه خیریه در برنامه « رز رمضان» بسته‌های غذایی را در طول ماه مبارک رمضان میان خانواده‌های مسلمان در نیوجرسی و نیویورک توزیع می‌کنند که شامل برنج، خرما، روغن زیتون گوشت و دیگر محصولات غذایی هستند.

محسن در این باره می‌گوید: ما حامیان بسیار خوبی داریم و کار همه جانبه‌ای انجام می‌دهیم و سعی داریم قدمی در راستای پایان دادن به فقر برداریم.

در آغاز ماه مبارک رمضان و به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس این موسسه الکس برانکو شهردار شهر از این مکان بازدید کرد.

سینا غنام هماهنگ کننده انبار غذای سازمان می‌گوید: ما در رسانه‌های خبری غربی در معرض منفی‌گرایی هستیم. اینکه مردم ببینند ما اینجا هستیم که به جامعه، چه مسلمان و چه غیرمسلمان کمک کنیم بسیار خوب است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha