شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 386701
۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
معاونت پژوهش

حوزه/فراخوان نهمین جشنواره علامه حلی(ره) ویژه بررسی آثار پژوهشی طلاب خواهر و برادر حوزه‌های علمیه سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»؛ معاونت پژوهش حوزه های علمیه با همکاری معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران حوزه‌های علمیه سراسر کشور، نهمین جشنواره علامه حلی(ره) را برگزار می‌کند.

بنا بر این گزارش، طلاب حوزه‌های علمیه برادران و خواهران سراسر کشور تا روز چهارشنبه پانزدهم دی‌ماه 1395 فرصت دارند پس از ثبت‌نام، آثار پژوهشی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

«مهدویت ؛ فرصت‏ها و آسیب‏ها» برای همه شرک‌کنندگان و «بایسته‏ های حوزه انقلابی» ویژه طلاب پایه هفت و بالاتر، موضوعات بخش ویژه این دوره از جشنواره علامه حلی می‌باشند.

لازم به ذکر است، طلاب استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان، خوزستان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کرمان، گلستان و مازندران، همدان و یزد می‌بایست پس از ثبت‌نام اینترنتی، آثار پژوهشی خود را به همراه پرینت فرم ثبت‌‏نام اینترنتی به دبیرخانه‌های استانی جشنواره در استان‌های متبوع خود و طلاب سایر استان‌ها به دبیرخانه مرکزی جشنواره به آدرس: «قم، صندوق پستی 185-37165 (دبیرخانه جشنواره علامه حلی)» ارسال نمایند.

همچنین آثار علمی باید با محتوای پژوهش، تألیف، تصحیح و ترجمه و در قالب مقاله، کتاب، تحقیق پایانی و پایان‌نامه باشد.

گروه‌های علمی پژوهش، در این دوره از جشنواره عبارتند از: تفسیر و علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه، کلام، اخلاق و تربیت، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه و منطق، اصول فقه، تاریخ اسلام و تشیع، ادبیات، علوم انسانی (مرتبط با حوزه دین).

حداکثر سن شرکت‌کنندگان در نهمین جشنواره علامه حلی(ره)، 40 سال می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha