پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ابراهیم توآن

حوزه/ معاون حزب ملت اسلامی گفت: اسلام دینی است که موعظه رستگاری را با پیامبری فرستاده که برکت به همراه دارد نه فاجعه!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» به نقل از thestar.com، حزب ملت اسلامی در کوآلالامپور مالزی از مسلمانان خواسته تا با گروه‌های افراط‌گرایی چون شبه نظامیان داعشی همراه نشوند زیرا اعمال آن‌ها مخالف با آموزه‌ها و تعلیمات اسلامی هستند.

داتوک توآن ابراهیم توآن‌من معاون رئیس حزب ملت اسلامی در بیانه‌ای که امروز در رسانه‌ها منتشر شد اعلام کرد: اسلام دینی است که موعظه رستگاری را با پیامبری فرستاده که برکت به همراه دارد نه فاجعه! مسلمانان نباید با گروه‌های افراط‌گرای داعشی و دیگر گروه های تروریستی همراه شوند، زیرا عملکرد آن‌ها مخالف با آموزه‌های اسلامی است.

او در ادامه گفت: نگرش افراط‌گرایان علیه اعمال و آموزه‌های دین اسلام است و در تمام ادیان دیگر جهانی نیز چنین گروه‌هایی وجود دارند. مسلمانان نباید در دفاع از دین و اجرای اسلام اشتباه عمل کرده و راه آسان را انتخاب کنند. کسانی که به دنبال پیروزی سریع هستند، شدت عمل بی‌جا نشان داده و تصویر غلطی از اسلام ارائه می‌دهند.

توآن ابراهیم همچنین گفت: ما امیدواریم که نیروهای پلیس در نظارت روی اعمال شبه نظامیان داعشی و نقاط ضعف آنان ارتقاء عمل داشته و برای آنان که به دنبال تخریب ملت هستند، هوشیارانه عمل کنند.

بیانیه توآن ابراهیم در واکنش به حمله اخیر تروریستی سه شنبه گذشته در پوچانگ منتشر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha