پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام ارفع خراسان

حوزه / معاون فرهنگ و تبلیغی حوزه علمیه خراسان، بر استفاده از ظرفیت قرآن برای تمدن سازی اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام مجتبی مهدوی ارفع، در نشست هم اندیشی فعالان قرآنی حوزه علمیه خراسان در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، مسئله قرآن و استفاده از همه ظرفیت ها برای مهجوریت زدایی آن در این زمینه کاربردی خواند.

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی فصل جدیدی رقم خورد و امروز مسئله تمدن سازی اسلامی دارای اهمیت می باشد.

معاون فرهنگ و تبلیغی حوزه علمیه خراسان به رویکرد مدیر جدید آن حوزه درباره اهمیت کار فرهنگی و استفاده از همه ظرفیت های قرآنی اشاره و خاطر نشان کرد: می توان با حضور در عرصه های مختلف قرآنی در زمینه تئوریک نظام اسلامی از همه ظرفیت های خود استفاده کرد.

وی از یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد و حضور حوزه علمیه خراسان با فضای ۸۰۰ مترمربعی گفت و یادآور شد: نمایشگاه موضوع نمادین برای به نمایش گذاشتن گوشه ای از عرصه های قرآنی حوزه می باشد و درغین حال برای شناسایی ظرفیت های حوزوی و آشنایی با فعالان قرآنی زمینه خوبی است.

گفتنی است: یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با حضور پررنگ حوزه علمیه خراسان در کنار سایر نهادها و موسسه های قرآنی در نمایشگاه بین المللی این شهر از ۱۰ تا ۱۶ رمضان برگزار و از حوزه علمیه خراسان و برخی فعالان قرآنی حوزوی تقدیر شد‌.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha