جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 386746
۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
علی الشعیبی

حوزه/ دکتر علی الشعیبی مشاور ملک فهد پادشاه پیشین عربستان با حضور در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از نزدیک با فعالیت های این مرکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی آشنا و در جمع کارکنان این مرکز سخنرانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مدیر امور بین الملل مرکز نور در ابتدای این جلسه ضمن معرفی دکتر شعیبی بیان داشت: جناب آقای دکتر شعیبی بعد از سال‌ها تلاش و تحقیق مفتخر شدند که به مکتب تشیع راهنمایی شوند. وی از شاگردان خاص ناصرالدین البانی، از وهابیون شناخته شده جهان بوده است و نیز از سال ۱۹۸۳ تا ۱۹۸۹ رییس مرکز پژوهش‌های بین‌المللی ملک فیصل و به عنوان مشاور پادشاه عربستان فعالیت داشته‌اند.

مسچی ادامه داد: دکتر شعیبی از محققان، نویسندگان و صاحبنظران در شناخت اندیشه‌های ابن‌تیمیه و محمد بن عبدالوهاب هستند. بعد از سال ۱۹۸۹ و تشرف به تشیع، متجاوز از ۱۶۴ جلد کتاب که ۱۰۰ جلد آن در مسائل مذهب تشیع می‌باشد تالیف کرده اند.

مدیر امور بین‌الملل مرکز نور افزود: چهار نفر از فرزندان ایشان در اسارت داعش هستند که یک نفر از آنها به عنایت خداوند متعال و تلاش رییس جمهور سوریه با دو نفر از اعدامی‌های داعش تبادل و آزاد شده است.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha