جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجاب

حوزه/ وقتی موج بی حجابی در جامعه رواج یابد نشان دهنده به نتیجه رسیدن افکار شیطانی و حربه های دشمن است، لذا باید به این مهم واکنش نشان داد و نسبت به تبلیغ و تبیین احکام دین مبین اسلام اهتمام ویژه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» خانم سعادت، مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان صحنه در جمع طلاب خواهر با بیان اینکه عفاف یک کرامت الهی است، گفت: قطعأ بانوان با حفظ حجاب و پوشش به خود ارزش و اعتبار می بخشند و گوهر وجودی خویش را از نگاه های هرزه حفظ می کنند.

وی، رعایت حجاب را موجب قرب و منزلت بانوان دانست و ابراز داشت: بانوان با حفظ حجاب موجب فرهنگ سازی و ترویج مکتب حضرت فاطمه الزهرا (س) در جامعه می شوند و به دیگران نشان می دهند که حفظ حجاب به بانوان اقتدار، زیبایی و عظمت می بخشد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان صحنه ادامه داد: حجاب محل تجلی لطافت روح زن است. قرآن کریم با اشاره به اهمیت حفظ حجاب توسط بانوان، حدود و میزان پوشش را برای زنان مشخص کرده و توصیه می کند که خود را از نگاه نامحرم حفظ نمایند و زینت خود را بپوشانند.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) عنوان داشت: هر کس به گونه ای خود را زیبا کرده و لباس بپوشد که موجب جلوه گری گردد، خداوند متعال رحمتش را از او باز می دارد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) شهرستان صحنه در پایان یادآور شد: وقتی موج بی حجابی در جامعه رواج یابد نشان دهنده به نتیجه رسیدن افکار شیطانی و حربه های دشمن در راستای تضعیف کشورهای اسلامی است، لذا باید به این مهم واکنش نشان داد و نسبت به تبلیغ و تبیین احکام دین مبین اسلام اهتمام ویژه داشت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha