جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 386818
۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
حرم حضرت معصومه(س)

برنامه های هفتگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) از ۱۹ الی ۲۵ تیرماه جاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه»، در هفته جاری، آیین سخنرانی در حرم حضرت معصومه(س) پیش از اذان ظهر و عصر با حضور حجج اسلام شعبانی و نجف زاده برگزار می شود. بعد از نماز مغرب و عشا نیز حجج اسلام ماندگاری، حسینی قمی، جوشقانیان، رفیعی و میرزا محمدی به ایراد سخن می پردازند.
ویژه برنامه زمزم معرفت نیز همچون گذشته، یک ساعت و نیم به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می شود، در هفته جاری، حجج اسلام تراشیون، وحید پور، عباسی خراسانی، رستم نژاد، ملکی و محمدی پاسخگوی پرسش های شرکت کنندگان می باشند.
بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، دعای توسل این هفته، توسط هیئت جانبازان قم در روز سه شنبه، 22 تیر ما جاری قرائت می شد. آیین قرائت زیارت عاشورا نیز در صبح روز پنجشنبه، 24 تیرماه با سخنرانی حجت الاسلام مؤمنی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.
دعای کمیل این هفته پنجشنبه، بعد از نماز مغرب و عشاء توسط حاج رضا عاصی و دعای ندبه در روز جمعه، 25 تیرماه بعد از نماز صبح توسط حجت الاسلام واضحی قرائت می گردد.
ویژه برنامه های سخنرانی بخش خواهران نیز همه روزه صبح ها ساعت 10 و عصر ها ساعت 17 در شبستان نجمه خاتون(سلام الله علیها) حرم مطهر برگزار می گردد.

انتهاي پيام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha