پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سرهنگ موسوی،  مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه استان لرستان

حوزه/ مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه استان لرستان با اشاره به این که هم اکنون ۳۰ درصد مساجد استان لرستان امام جماعت دارند، گفت:بسیج طلاب ظرفیتی عظیم برای اجرای برنامه های دینی فرهنگی در جامعه و سطح مساجد است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، سرهنگ موسوی، پیش از ظهر امروز در کارگروه برنامه ریزی روز جهانی مسجد، در خرم آباد، گفت: باید با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند از این ظرفیت عظیم در جهت تبلیغ دین و فرهنگ در جامعه بهره گرفت.

وی با بیان اینکه همایش فرماندهان ارکان مساجد ۳۱ مرداد ماه همزمان با روز جهانی مسجد در خرم آباد برگزار می شود، تصریح کرد: برای برگزاری باشکوه این همایش سه کارگروه تخصصی تشکیل شده و این کارگروه ها در حال اجرای برنامه های محوله هستند.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به اینکه در این کارگروه ها برترین های مساجد شناسایی خواهند شد، خاطر نشان کرد: در همایش روز جهانی مسجد از ائمه جماعات فعال، خادمان و همچنین هيئت امنای فعال مساجد استان تجلیل و قدردانی خواهد شد.

وی با اشاره به این که هم اکنون ۳۰ درصد مساجد استان لرستان امام جماعت دارند، اظهار داشت: بسیج طلاب ظرفیتی عظیم برای اجرای برنامه های دینی فرهنگی در جامعه و سطح مساجد است و باید برنامه ریزی های لازم برای استفاده هدفمند از این ظرفیت انجام شود.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت ابوالفضل ع استان با بیان اینکه هم اکنون با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی زمینه حضور زمینه حضور ائمه جماعات در مناطق مختلف استان بویژه مساجد روستایی فراهم شده است، افزود: تلاش می شود امکان اعزام روحانیون حتی بصورت یک روز در هفته به مساجد فاقد روحانی فراهم شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha