جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جمع آوری ۱۰ هزار دلار کمک مالی برای نیازمندان در کانادا

حوزه/ مسلمانان شهر هالیفاکس در استان نوا اسکوشیا واقع در کانادا، ۱۰ هزار دلار کمک‌های مالی برای کمک به نیازمندان و مستمندان جمع آوری کردند. یکی از داوطلبان می‌گوید: این حرکت بخشی از اعتقادات دینی ما مسلمانان و همچنین بخشی از انسان بودن ما است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از  cbc.ca ، مسلمانان شهر هالیفاکس در استان نوا اسکوشیا واقع در کانادا، 10 هزار دلار کمک‌های مالی برای کمک به نیازمندان و مستمندان جمع آوری کردند. در این اقدام دسته جمعی داوطلبان مسلمان کمک‌های اهدایی به ارزش 10 هزار دلار برای اهدا به خیریه‌های محلی جمع آوری کردند. نزدیک به 50 داوطلب در این اجتماع بسته‌های غذایی را برای نیازمندان هالیفاکس آماده کردند. در این بسته‌های غذایی آماده شده قوطی‌های سوپ، پاستا، گوشت، خورشت، سبزیجات، غلات و تن ماهی گذاشته شده‌ و پس از ساعت‌ها بسته‌بندی برای فرستادن به مردمی که در مضیقه قرار دارند مهیا شدند.

این حرکت زمانی آغاز شد که شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند ناحیه نوا اسکوشیا از نظر مواد غذایی در وضعیت و شرایط بدی قرار گرفته است و از مردم مناطق مختلف خواسته شد که به نیازمندان این منطقه کمک کنند.

اسرا الدرهالی از برگزارکنندگان این اجتماع می‌گوید: این تجمع اهمیت زیادی برای من دارد زیرا جامعه و مردم را به همدیگر نزدیک می‌کند. مسلمانان و غیرمسلمانان به بهانه ماه مبارک رمضان گردهم جمع شده‌اند تا به نیازمندان کمک کنند. من عاشق این تجمع هستم زیرا این پیام را به درستی به نمایش می‌گذارد.

اسرا درباره ماه مبارک رمضان می‌گوید: ما مسلمانان ماه رمضان را روزه گرفته و امسال رمضان طولانی‌‌ترین روز‌ها را داشت و ما با 18و نیم ساعت روزه گرفتن درک کردیم که حقیقتا گرسنگی چه حسی دارد.

هاله شاهین یکی از داوطلبان این حرکت که در آماده‌سازی بسته‌های غذایی مشارکت داشته می‌گوید: کمک کردن به نیازمندان جامعه حرکت قشنگی است. این حرکت بخشی از اعتقادات دینی ما مسلمانان و همچنین بخشی از انسان بودن ما است.

اشرف الزمان مدیر اجرایی مسجد امت نیز گفت: مردم مشتاقانه داوطلب همکاری شدند. و هدف از این تجمع به اشتراک گذاشتن روح رمضان با دیگر اعضای جامعه بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha