جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست یک روزه دبیران قطب های ۵گانه ستاد همکاریها

حوزه/ با حضور و سخنرانی مشاوروزیر و دبیرستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش, نشست یک روزه قطب های ۵گانه ستاد همکاریها در شهر مقدس قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ملکی در ابتدای نشست یک روزه قطب های ۵گانه ستاد همکاریها، ضمن تبریک پشت سرگذاشتن عیدبندگی و عبادت در ماه رمضان از خداوند متعال توفیقات روزافزون همه خدمتگزاران انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت کرد.

وی اظهارداشت: امروز نظام اسلامی به برکت خون شهدای مدافع حرم بیش از پیش قوت و قدرت گرفته است و امروز اسلام و انقلاب به برکت عزت و افتخاری که شهدای مدافع حرم خلق نموده اند مسئولیت و ادای دین ما را چندین برابر کرده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: امروز همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به فراخور فعالیتی که دارند باید دِین خود را نسبت به شهدای مدافع حرم ادا کنند و ما به عنوان متولیان امور فرهنگی و تعلیم و تربیت بیش از 13 میلیون دانش آموزش علاوه بر رسالت و هدف مقدسی که داریم باید نسبت به این وظیفه ای که بر دوش مان نهاده اند با جدیّیت بیشتر احساس تکلیف کنیم.

وی تصریح کرد: ادای دین ما این است که حق شهدای مدافع حرم و همه شهدای انقلاب را به نحو احسن انجام دهیم و آن این  که شهدای دیروز و امروز را برای نسل آینده معرفی کنیم .

حجت الاسلام و المسلمین ملکی تاکید کرد: امروز دشمن هوشیارتر از گذشته بر روی نسل جوان ما به ویژه دانش آموزان سرمایه گذاری کرده است باید با دقت و تلاش نسل جوان جامعه را آگاه سازیم و دانش آموزان را نسبت به تهدیدات نرم دشمن هوشیار کنیم.

وی گفت: امروز دشمن به دنبال تهی ساختن نسل جوان ما از اعتقادات دینی و مذهبی به ویژه فرهنگ غنی اهل بیت(ع) است، آنان به دنبال از بین بردن فرهنگ غنی اهل بیت(ع) از بدنه جامعه ایران اسلامی هستند و خواستار پوسته ای بدون محتوا  از این فرهنگ می باشند.

دبیرستاد همکاریهای حوزه و وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سند تحول بنیادین افزود: سند تحول بنیادین با هدف تحول در آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین دستگاه مولد فرهنگی و برای تغییر فرهنگ عمومی جامعه نوشته شده است و مانند یک پازل است و همه باید جایگاه خود را در این سند پیدا کنند.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha