سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام محسن مطهری فر-مدیر مدرسه التفاتیه قزوین

حوزه/ دولت و متولیان فرهنگی باید در زمینه فرهنگ سازی حجاب وعفاف اقدامات جدی را انجام داده و همه ظرفیت ها را بسیج کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین محسن مطهری فر در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با اشاره به وضع عفاف و حجاب در جامعه، گفت: گرایش به بی حجابی وبی عفتی تمایل طبیعی یک زن نیست و حتی بانوان د رذات خود به برهنگی در جامعه علاقه مند نیستند، بلکه این  موضوع یک حرکت  تحمیلی و نظام  یافته علیه مبانی و ارزش های اسلامی است.

وی ادامه داد: موج گسترده ای برای نابود کردن کرامت و شرافت زنان ازکشورهای غربی و اروپایی آغاز شده وهدف اصلی آن کشورها ی اسلامی است.

مدیرمدرسه علمیه التفاتیه  قزوین با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: دولت و متولیان فرهنگی باید در زمینه فرهنگ سازی حجاب وعفاف اقدامات جدی را انجام داده و همه ظرفیت ها را بسیج کنند.

وی افزود: متاسفانه  امروزعده ای در صدد ترویج بی عفتی در جامعه اسلامی  هستند که  باید مسئولین دستگاه قضایی با این عده برخورد نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین  مطهری فر به  وجود شبکه های ماهواره ای و تاثیر مخرب این شبکه ها برروی نسل نوجوان، جوان به خصوص خانواده ها اشاره کرد و عنوان  داشت: امروز دشمنان با راه اندازی و گسترش شبکه های ماهواره ای درتلاش هستند که  بنیان خانواده را سست کرده و مسایل غیر اخلاقی و فساد را ترویج  نمایند، لذا باید دراین زمینه هوشیار باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha