جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اردوی سراسری رهپویان ولایت

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی از آغاز به کار سی و چهارمین دوره اردوی رهپویان ولایت ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد به میزبانی مشهد مقدس، از امروز تا پایان تابستان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، محسن مسعودیان راد در حاشیه افتتاحیه این اردو که در حسینیه امام خمینی(ره) و با حضور مسئولین کشوری و استانی و 1200 دانش آموز و دانشجوی کمیته امداد سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد:  این اردوها در قالب 14 دوره و با حضور 21 هزار و 560 مددجو در گروه های دانش آموزی، دانشجویی و مادران و دختران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این اردوها با 3 محور آموزش، زیارت و سیاحت تدارک دیده شده، تصریح کرد: هدف از این اردوها ولایت مداری، بصیرت افزایی و معرفت آموزی و در نهایت سبک زندگی اسلامی و رضوی است.

مسعودیان راد با اشاره به این مطلب که برنامه های اردویی در کمیته امداد کاملا برنامه ریزی شده و هدفمند است، اظهار داشت: تاکیدات موکد مهندس فتاح رئیس کمیته امداد بر این بوده  تا مشهدمقدس به عنوان پایتخت معنوی دل ها قطب فرهنگی و تجمع اردوها شود این امر موجب شده تا برنامه ریزی هایی برای زیارت بیش از 180 هزار مددجو هدفگذاری شود.

وی با عنوان این نکته در این اردوها به شناسایی نخبه ها و نخبه پروری و شناسایی آسیب های گریبانگیر خانواده و راه های مبارزه با آن پرداخته می شود، ادامه داد: ایجاد نمایشگاه هایی معرفت افزا و فکری و کارآفرینی و توانمندی های ویژه قشر جوان از دیگر برنامه های این اردو می باشد.

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha