جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آزمون حوزه خواهران

حوزه / آزمون ورودی مقطع سطح چهار حوزه‌های علمیه خواهران همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، معاون آموزش حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان گفت: آزمون کتبی ورودی مقطع سطح چهار‌ حوزه‌های علمیه خواهران همزمان با استان های تهران، قم و یزد در استان اصفهان برگزار می شود.

زهرا شفیعی افزود: این آزمون روز جمعه 25 تیرماه همزمان با سراسرکشور در  اصفهان برگزار می شود.

وی تعداد متقاضیان ورود به مقطع تحصیلی سطح چهار در اصفهان را 48 نفر ذکر کرد و ادامه داد: این شرکت‌کنندگان در رشته فقه و اصول با گرایش فقه خانواده و رشته تفسیر و علوم قرآنی با گرایش تفسیر تطبیقی پذیرش می‌شوند.

معاون آموزش حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان با بیان اینکه آزمون ورودی مقطع سطح چهار در دو نوبت صبح و عصر برگزارمی شود، ادامه داد: طی این آزمون شرکت‌کنندگان به سئوالات چندگزینه‌ای و تشریحی پاسخ می دهند.

وی مراحل پذیرش طلاب در مقطع سطح چهار حوزه‌های علمیه خواهران را شامل آزمون کتبی و مصاحبه علمی دانست و یادآور شد: نتایج آزمون کتبی ورودی این مقطع۱۲ مردادماه سال جاری  اعلام  و مصاحبه‌های علمی هم از سوم شهریور آغاز می‌شود.

شفیعی زمان اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان در آزمون کتبی مقطع سطح چهار حوزه‌های علمیه خواهران را 20 شهریورماه ذکر کرد و افزود: نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان از طریق پایگاه سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir اعلام خواهد شد.
وی یادآور شد: تنها دارندگان مدرک تحصیلی سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha