چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید احمد دارستانی

حوزه / حب جوانان به قرآن کریم، نماز اول وقت و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام رمز حقیقی در جهت معرفت و دستیابی به تقرب خداوند متعال است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه ، حجت الاسلام سید احمد دارستانی در مراسمی به مناسبت فرارسیدن سالروز تخریب قبور ائمه بقیع علیه السلام در امامزاده ابراهیم (ع) کرمانشاه اظهار داشت: عشق و محبت به اهل بیت علیهم السلام چنان جاذبه ای در وجود محبان ایجاد می کند که سراسر وجود آن ها را مجذوب و شیفته مردان آسمانی و فرستادگان خدا خواهد کرد.

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: عشق به اهل بیت علیهم السلام غیرت دینی را در افراد ایجاد می کند به گونه ای که بسیاری از افرادی که مسیر خود را به اشتباه طی می کردند با عنایات و توجهات ائمه معصومین علیهم السلام به مغفرت و رحمت بیکران الهی دست یافتند.

حجت الاسلام دارستانی بیان داشت: معرفت به اهل بیت علیهم السلام زمینه های خودسازی و تقرب را برای انسان ها فراهم می کند، هرچه عشق و محبت نسبت به اهل بیت بیشتر باشد توجه خداوند نیز به محبان ائمه معصومین علیهم السلام افزون تر خواهد شد.

وی جوانان و نوجوانان را به ادامه و احیای مکتب اهل بیت علیهم السلام سفارش کرد و ابراز داشت: عشق به اهل بیت که امروزه در وجود بسیاری از مردم نهادینه شده است همگی به برکت تلاش و مجاهدت حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س) است لذا ایمان قلبی به این مقوله موجب اعتلا و عاقبت بخیری جوانان خواهد شد.

این سخنران و کارشناس دینی در پایان گفت: حب جوانان به قرآن کریم، نماز اول وقت و توسل بر ائمه اطهار علیهم السلام رمز حقیقی در جهت معرفت و دستیابی به تقرب خداوند متعال است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha