پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ بازدید مدیر حوزه های علمیه از معاونت تبلیغ حوزه

حوزه/ آیت الله اعرافی، مدیر جدید حوزه های علمیه در بازدید از معاونت تبلیغ حوزه بر برنامه ریزی دقیق برای هجرت روحانیون ساکن قم به شهرستان ها تأکید کرد.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آیت الله اعرافی، مدیر جدید حوزه های علمیه صبح امروز با حضور در  معاونت تبلیغ حوزه های علمیه ضمن بازدید از بخش های مختلف این معاونت، اعم از اداره فرق و ادیان و مذاهب، اداره فرهنگی، اداره اعزام مبلغ، اداره کل مطالعات و پژوهش های تبلیغی و اداره کل همکاری، نهادها و سازمان های تبلیغی با حجت الاسلام و المسلمین نبوی به گفت و گو پرداخت.

بر اساس این گزارش، مدیر حوزه های علمیه در بازدید از بخش های مختلف نقطه نظرات خود را برای فعالیت بهتر و مؤثرتر بیان کرد.

امام جمعه قم در این بازدید، تبلیغ در فضای مجازی را بسیار مهم دانست و گفت: لازم است برای تاثیری گذاری بهتر از تمام ظرفیت های حوزه بهره گرفت و این کار زمانی حاصل می شود که ابتدا استعدادها و ظرفیت های موجود شناسایی، رصد و آموزش داده شده و سپس به کار گرفته شود.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه تبلیغ دامنه گسترده ای دارد که یکی از آنها تبلیغ بلند مدت و یا همان طرح هجرت است، ابراز داشت: باید با برنامه بهتر و دقیق و همچنین انسجام مناسب و حساب شده، کاری کنیم تا طلاب از قم به شهرهای خود هجرت کنند و در این عرصه حقیقتا می شود با برنامه خوب و دراز مدت و حمایت های مالی به تقویت امر تبلیغ و ایجاد انگیزه برای هجرت طلاب به مناطق مهم  اقدام کرد.

مدیر حوزه های علمیه بیان داشت: در حال حاضر این پتانسیل در حوزه وجود دارد که از ظرفیت عظیم مبلغین برای هجرت استفاده کرد و این امر باید مورد حمایت مسؤلین ذیر ربط قرار گیرد تا طلاب با خیال راحت از قم به شهرهای خود برای تبلیغ مبانی و ارزش های اسلامی و الهی حرکت کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان با اشاره به اینکه بخشی از تبلیغ در ارتباط با تبلیغ فضای مجازی و فرق و ادیان است، تصریح کرد: فرق و ادیان جزء مباحث مهم است و باید در این زمینه فعالیت های بهترو قوی تری با حضور کارشناسان قوی و خبره صورت گیرد و می توان با برنامه ریزی خوب، فعالیت های بهتری در حوزه فرق و ادیان و مسیحیت و وهابیت کرد که در جای جای کشور در حال فعالیت اند و نقطه مرکزی و تجمع آنها در پایتخت کشور می باشد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha