جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ربانی - رئیس مرکز خدمات حوزه

حوزه/ رئیس مرکز خدمات با تأکید بر اینکه فعالیت‌های مرکز خدمات در زمینه گسترش فرهنگ سلامت و آموزش مباحث بهداشتی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: تا رسیدن به حد مطلوب در بهداشت و سلامت فاصله داریم و باید فعالیت خود را افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات امروز در جلسه شورای هماهنگی اداری این مرکز با تأکید بر اینکه فعالیت‌های مرکز خدمات در زمینه گسترش فرهنگ سلامت و آموزش مباحث بهداشتی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: برگزاری مسابقات و دوره‌های آموزشی بهداشت و سلامت و راه‌اندازی مجله سلامت در پورتال مرکز خدمات، اقدام ارزشمندی است، ولی نباید تنها به این موارد و آموزش‌ها اکتفا کرد.
وی بیان کرد: تا رسیدن به حد مطلوب در بهداشت و سلامت فاصله داریم و باید فعالیت خود را افزایش دهیم، مخصوصاً کسانی که بیماری سختی دارند باید بیشتر مورد توجه و حمایت قرار گیرند.
رئیس مرکز خدمات توجه به شعار سال مرکز خدمات با عنوان « آینده‌نگری، ارتقا هدفمندی خدمات، اقدام و عمل» را مورد تأکید قرار داد و گفت: آینده‌نگری یکی از رویکردهای مهم مرکز خدمات است، باید نیازهای آینده را رصد کرده و به خوبی برنامه‌ریزی کنیم.
وی با اشاره به اینکه مدیریت زمان و برنامه‌ها باید با جدیت انجام شود و با شناخت نقاط ضعف برای باقیمانده سال برنامه‌ریزی صورت گیرد، ابراز داشت: ارزشیابی‌ها باید بر اساس عملکردهای برنامه‌ریزی شده باشد و باید از کسانی که موفق‌تر هستند تقدیر صورت گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی اطلاع‌رسانی خدمات مرکز به طلاب و روحانیون را مهم برشمرد و گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که برای اطلاع‌رسانی وجود دارد باید سعی شود که خدمات مرکز مخصوصاً خدمات جدید به‌خوبی به اطلاع طلاب و روحانیون رسانده شود.
وی به تغییر مدیریت حوزه‌های علمیه اشاره کرد و ادامه داد: رویکرد مدیر جدید حوزه‌های علمیه بر همگرایی و همفکری است و با توجه به اینکه آیت‌الله اعرافی عضو هیئت‌مدیره مرکز خدمات است،  انتظار می‌رود که همکاری‌های دو مرکز افزایش یابد.
رئیس مرکز خدمات به فعالیت های جدید مرکز مانند خدمات مربوط به خانواده روحانیون مرحوم اشاره کرد و گفت: مرکز خدمات باید نوآوری داشته و هرسال خدمات جدیدی را به طلاب و روحانیون و خانواده‌ها عرضه کند و در این راستا از استان‌ها انتظار داریم که نظرات خود را در این مورد ارائه کنند تا هر سال خدمت جدیدی را داشته باشیم.
وی بر رویکرد آموزش محوری خدمات تأکید کرد و افزود: بحث آموزش خانواده‌ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در رشته‌هایی مانند قرآن، احکام و همچنین مهارت‌های زندگی با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha