سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تبلیغ دین

حوزه/ مدیر موسسه امیر بیان شعبه استان لرستان با بیان این که تبلیغ کارآمد اساسی ترین راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است، از بهره مندی ۱۳۵ مبلغ این استان از آموزش های فن خطابه خبر داد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت: از ابتدای افتتاح شعبه موسسه امیربیان در لرستان و آموزش در این موسسه تاکنون ۱۳۵ مبلغ و طلبه پایه های ۴ به بالا از آموزش های بلند مدت و کوتاه مدت فن خطابه بهره مند شده اند.

وی با اشاره به اینکه طول دوره آموزشی بلند مدت این موسسه دو سال معادل ۶ ترم تحصیلی است، افزود: در این دوره شرکت کنندگان پس از آموزش های لازم تئوری و عملی، زیر نظر اساتید مجرب مهارت های لازم تبلیغی و فن خطابه را فرا می گیرند.

مدیر موسسه امیر بیان شعبه استان لرستان از فعالیت و آموزش ۱۰ نفر از اساتید و مبلغان کارآمد حوزه در این موسسه خبر داد و تصریح کرد:شرکت کنندگان در طول سال از آموزش های فنون خطابه بهره مند می شوند و گواهینامه پایان دوره توان تدریس را دریافت می کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی از برگزاری اردوی آموزشی متمرکز برای ممتازین این موسسه خبر داد و خاطر نشان کرد: این اردوی آموزشی امسال از ۱۰ تا ۳۰ مرداد ماه بمدت ۲۰ روز با هدف تربیت استاد و استادیار تبلیغ، در قم برگزار می شود. در این دوره ۳۵ نفر از ممتازین تحصیلی، مدیریتی و مستعدان حوزه تبلیغ این موسسه شرکت خواهند کرد.

مدیر موسسه امیر بیان همچنین از برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت فن خطابه به مدت یک روز در هفته برای علاقمندان به شرکت در این دوره خبر داد و گفت: در این دوره آموزشی نیز مبلغان با شیوه های نوین فن خطابه و بیان تبلیغ و راهکارهای تبلیغ کارآمد آشنا خواهند شد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه امروز تبلیغ کارآمد اساسی ترین راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است، اظهار داشت: هدف از راه اندازی این موسسه نیز تحقق بخشیدن به ارکان اساسی جهاد فرهنگی یعنی فن خطابه و منبر است که همواره از تاکیدات و دغدغه های مقام معظم رهبری است.

وی در پایان ایجاد فضای تخصصی به منظور آموزش سخنرانی و استعدادیابی حوزویان در این موسسه را از جمله مهمترین اهداف راه اندازی موسسه امیر بیان برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha