چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصویر دلخراش چهره سوخته دختر ۴ ساله عراقی

حوزه/ عسل احمد، دختری که در تصویر دیده می‌شود همراه با خانواده‌اش در زمان انفجار در بازار حضور داشته و به سختی دچار سوختگی شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، رسانه‌های جهان تصویر دختربچه 4 ساله عراقی را که صورتش کاملا باندپیچی شده و با نگاه نافذ به دوربین فیلمبرداری خیره شده را منتشر کردن که نشانه درد و رنج مردم بی‌گناه عراق  پس از بمبگذاری انتحاری وحشتناکی است که نزدیک به 300 نفر قربانی گرفت. حمله‌ای تروریستی که بسیاری از قربانیان آن را مردم عادی، زنان و کودکان بی‌گناه تشکیل می‌دادند که تا سرحد مرگ سوخته بودند.

عسل احمد، دختری که در تصویر دیده می‌شود با خانواده‌اش در زمان انفجار در بازار حضور داشته و به همراه مادرش به سختی دچار سوختگی شده است. در این تصویر او در آغوش پدرش قرار دارد و مشخص نیست که آیا مادرش از انفجار جان سالم بدر برده است یا نه.

حمله تروریستی داعش در بمب‌گذاری انتحاری بغداد یکی از هولناک‌ترین و مرگبارترین حملات انتحاری از سال 2003 بوده است که در ماه مبارک رمضان و روزهای پیشین عیدسعید فطر رخ داد. بمبگذاری‌های وحشیانه‌ای که در روزهای آتی نیز ادامه پیدا کرد.

داعش در ماه‌های اخیر به خاطر حملات گروه‌های مردمی و نظامیان دولت عراق و سوریه به مواضع خود تضعیف شده است. بعضی کارشناسان معتقدند که این گروهک تکفیری به دلیل زیان‌ها در میدان جنگ و بالا رفتن آمار فراریان در خطر از دست دادن سرزمین‌های اشغالی تحت کنترل خود می‌باشد که نام آن را خلیفه گذاشته است. و به همین دلیل شکست‌های متعدد اخیر خود را با حمله به غیرنظامیان و کشتار مردم بی‌گناه پاسخ می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha