جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ سید صفی الدین گفت: نبرد آینده ما با اسرائیلی ها بسیار سخت تر و کوبنده تر از نبرد ۳۳ روزه خواهد بود به گونه ای که صهیونیست ها آرزو خواهند کرد به جنگ ۳۳ روزه برگردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله در گفتگو با شبکه المنار لبنان گفت: واقعیت های میدان نشان نمی دهد که اسرائیل قصد حمله به ما را داشته باشد، اما ما باید همیشه آماده و هوشیار باشیم.

وی تاکید کرد نبرد آینده ما با اسرائیلی ها بسیار سخت تر و کوبنده تر از نبرد 33 روزه خواهد بود به گونه ای که صهیونیست ها آرزو خواهند کرد به جنگ 33 روزه برگردند و بار دیگر خاطر نشان می کنیم که مقاومت همواره برای شکست دادن دشمن اسرائیلی خود آماده است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله ادامه داد: توطئه تکفیری ها چیزی نیست به جز امتداد پروژه اسرائیل و آمریکا و از سوی دیگر جنگ 2006 ما با صهیونیست ها هیبت پوشالی اسرائیل را در هم شکست و تاریخ گواه خواهد بود که همان پیروزی، آغاز نابودی اسرائیل خواهد بود.

وی افزود: ارتباط میان فرماندهان حزب الله در جنگ 2006 هیچ گاه حتی در میدان قطع نشد به جز در لحظات حساس و من به ید دارم که شهید عماد مغنیه در روز پایان جنگ به من گفت: هیچ گاه آرام نمی نشینم و همواره برای جنگ با اسرائیل آماده هستم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha