سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: اگر ارزش های اخلاقی و فرهنگی در جامعه اجرا نشود، هیچ کس در امنیت نخواهد بود همه جا بوی فساد خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفتند: پیامبر اکرم (ص)فرمودند، جامعه اصلاح نمی شود؛ مگر اینکه اول خواص آن اصلاح شوند. 

معظم له با بیان این که خواص جامعه ،علما  و امرا هستند چون مردم تابع و پیرو این دوسته  اند افزودند: اگر خواص جامعه از هر لحاظ پایبند به ارزش های دینی، اخلاقی و اسلامی و الهی باشند، قطعا مردم هم این گونه عمل خواهند کرد.

 حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: انتظار این است خواص در جامعه به وظائف خود درست عمل کنند و به تبع آن، آحاد جامعه هم اصلاح شوند، هر  اندازه دین در جامعه به اجرا دربیاید، مشکلات جامعه هم کمتر خواهد شد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: اگر ارزش های اخلاقی و فرهنگی در جامعه اجرا نشود، هیچ کس در امنیت نخواهد بود همه جا بوی فساد خواهد داد.

 معظم له اظهار داشتند: باید برای از بین بردن مشکلات فرهنگی حرکت، تلاش و برنامه ریزی کرد و از این طریق به فکر اصلاح جامعه بود. نباید نسبت به ارزش های دینی و اخلاقی بی تفاوت بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha