پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران یزد گفت : انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی به پیروزی رسید و تداوم آن با روحیه انقلابی گری گره خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، در جمع فعالان پژوهشی و فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان یزد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سالهاست در مورد اقتصاد مقاومتی مطالب ارزشمندی بیان فرموده اند، ولی تاکنون از سوی دست اندرکاران اقتصادی و  زیرمجموعه های آن کار در خور شایسته ای بر ای تحقق آن انجام نشده و امسال دو واژه « اقدام و عمل» برای تأکید بر اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی به شعار سال افزوده شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد، یکی از دغدغه ها و تأکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به حوزه های علمیه را دارا بودن روحیه انقلابی بیان کرد و افزود: انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی گری همه اقشار مردم به ویژه روحانیون به پیروزی رسید و تداوم آن به افزایش روحیه انقلابی گره خورده است.

وی با هشدار نسبت به برنامه های دشمن، حوزویان را به هوشیاری همه جانبه در برابر توطئه های دشمنان فراخواند و گفت: انقلاب اسلامی بر اثر مجاهدت حضرت امام خمینی(ره)، علما و مردم به پيروزي رسيد و ما بايد از اين فضاي ايجاد شده بهترين بهره براي خدمت به اسلام عزيز را ببريم .

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی اظهار امیدواری کرد : حوزویان با فعالیت پژوهشی و فرهنگی بتوانند  در پایان سال در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی سهم خود را ایفا کنند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha