پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 387279
۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
احمد صابری تولایی

حوزه/ کتاب "سفیران رضوان" ویژه کاروان های فرهنگی و تبلیغی "زیر سایه خورشید"، به همت آستان قدس رضوی تولید و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، کتاب "سفیران رضوان" با شمارگان 1000 نسخه و با تالیف حجت الاسلام والمسلمین احمد صابری تولایی ویژه کاروان های فرهنگی و تبلیغی زیر سایه خورشید طراحی و از سوی انتشارات موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش ­های اجتماعی آستان قدس رضوی منتشرشده است.

این کتاب با 10 سرفصل با موضوعات «مبارزه دائمی خستگی ناپذیر»، «دیدار با محرومان و مستضعفان»، « زندانیان»، «جانبازان»، «بیماران»، «ایتام»، «زوج های جوان»، «پسران جوان»، «دختران جوان» و «ورزشکاران» طراحی و تولید شد.

همچنین موضوعاتی همچون جهاد در قرآن، جهاد در سیره اهل بیت(ع) شاخصه های جهاد، عرصه های جهاد کبیر در منظر مقام معظم رهبری، جهاد اخلاقی، تبیین جایگاه قدسی خانواده، معرفی الگوهای قرآنی و ... از دیگر مطالب ارائه شده در کتاب سفیران رضوان است.

بیان عرصه های امر به معروف و نهی از منکر، راست گویی و صداقت، ایستادگی در برابر زورگویان، انتظار، فرهنگ­سازی در جامعه، خانواده و زندگی بهشتی، جهاد سیاسی، فکری، اقتصادی و اسلامی، حفظ عزت، تقویت پیوندهای معنوی، تذکر به معاد و ساده زیستی از دیگر موضوعات بیان شده در کتاب مذکور می باشد.

برپایه این گزارش، کتاب سفیران رضوان، دستوالعمل اجرایی نهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید و چهاردهمین ماهنامه جریان امروز همراه با کتاب اهداف و راهبردهای کاروان های زیر سایه خورشید به مبلغان ارائه شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha