پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: شورای نگهبان وظیفه حراست جمهوریت و اسلامیت نظام را به عهده دارد و رهبری معظم انقلاب بارها بر حفظ جایگاه ارزشمند این نهاد تاکید کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان استان قزوین، با قدردانی از تلاش های ارزشمند این شورا، گفت: ناظرین شورای نگهبان همیشه در همه انتخابات تلاش های ماندگاری داشته اند و خوشبختانه  تلاشهای آنها همیشه قابل مشاهده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به جایگاه نهاد تاثیر گذار شورای نگهبان در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان  داشت: شورای نگهبان وظیفه حراست جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عهده دارد و رهبری معظم انقلاب بارها بر حفظ جایگاه ارزشمند این نهاد تاکید کرده اند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان  قزوین ادامه داد: شورای نگهبان حافظ قانون اساسی و اسلامیت نظام اسلامی و از نهادهای بابرکت در این نظام مقدس می باشد.

وی به وضع فرهنگی جامعه نیز اشاره کرد و ابراز داشت: امروز باید تهاجم فرهنگی دشمنان علیه آرمان ها و ارزش های اسلامی را جدی بگیریم و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha