پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مطالعات تقریبی مذاهب اسلامی

حوزه/ شماره ۴۳ مجله علمی- ترویجی "مطالعات تقریبی مذاهب اسلامی" دانشگاه مذاهب اسلامی با سرمقاله " قرآن و آسیب شناسی امت واحده " نوشته سیداحمد زرهانی چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مجله علمی ـ ترویجی "مطالعات تقریبی مذاهب اسلامی" که از کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور از سوی دانشگاه مذاهب اسلامی منتشر می شود، در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نیز نمایه می‌گردد. 

 در جدیدترین شماره این مجله که به صورت فصلنامه منتشر می‌شود، سرمقاله ای با عنوان «قرآن و آسیب شناسی امت واحده » از سید احمد زرهانی چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

 همچنین مقالاتی با عناوین؛ نشانه شناختی جایگزینی واج و تأثیر آن در ایفای معنا در متون تفسیری (مطالعه موردي تفسیر التبیان) از علی اسودی، نگاه عارفانه شیخ علاءالدوله سمنانی به جامعه از ابوالفضل فتحی و مهدی سلیمان دوست ورجوی و همچنین  مقاله «نمودارهای جهان نگارانه در اسلام» از  احمد قره مصطفی، ترجمه و تحقیق: عبدالله فرهی در شماره 43 این مجله به چاپ رسیده است.

 مقاله «نمودی از هم گرايی مذاهب اسلامی در اعتماد محدثان اهل سنت به راوی شيعی عبّاد بن يعقوب» از رحیم خاکپور، «فضایل و مناقب حضرت علی(ع) در اشعار محیا» از ایوب شافعی پور و «بررسی تطبیقی روایات مواجهه حضرت یوسف(ع) با پدر» از مهدي ايزدي، مرتضي قاسمي حامد و همچنین چکیده عربی و انگلیسی مقالات نیز در تازه ترین شماره این فصلنامه منتشره شده است.

 مجله علمی- ترویجی «مطالعات تقریبی مذاهب اسلامی» به صاحب امتیازی دانشگاه مذاهب اسلامی،مدیر مسئولی سید احمد زرهانی، سردبیری حامد صدقی به چاپ می‌رسد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha