پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طلاب خواهر

حوزه/ بهشتی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران اصفهان گفت: یکی از مهمترین راهکارهای تقویت مبانی دینی مردم و به ویژه جامعه بانوان آموزش و تبلیغ و ترویج آموزه های دینی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، صدیقه بهشتی، با اشاره به این که یکی از مهمترین راهکارهای تقویت مبانی دینی مردم و به ویژه جامعه بانوان آموزش و تبلیغ و ترویج آموزه های دینی است، گفت:  تاثیر گذاری تبلیغ در فرآیند رشد و توسعه فرهنگ و ارزش های اخلاقی و اسلامی در جامعه امری انکار ناپذیر است.

وی ادامه داد: جایگاه رفیع قرآن درهدایت جامعه اسلامی بر کسی پوشیده نیست و اگر کلام وحی توسط مبلغان برای مردم تبیین شود، بر جان انسان ها تاثیرات بیشتری خواهد گذاشت و حوزه علمیه خواهران به عنوان پرچمدار فرهنگ ناب قرآنی در این زمینه وظیفه بسیار خطیری را برعهده دارند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان افزود: حوزه خواهران استان اصفهان با اعزام 871 نفر از بانوان مبلغه و کارشناسان قرآنی به کانون های مساجد، پایگاه های بسیج و مجامع عمومی، در ماه ضیافت الهی به نقش تبلیغی خود عمل کرد.

بهشتی اضافه کرد: بانوان مبلغه و کارشناسان قرآنی با برگزاری 31543جلسه تفسیر قرآن کریم همراه با جزء خوانی، تفسیر، قرائت دعا، به بیان احکام شرعی و توصیه های اخلاقی پرداختند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha