پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حوزه خوهران ایلام

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: با اشاعه فرهنگ جهت دار وقف ، درجهت اموری که ثواب جاریه دارد، می توان خیلی از محرومیت ها را مرتفع کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مدیر ومدیران مدارس علمیه خواهران  با حجت الاسلام والمسلمین سید محسن سعیدی گلپایگانی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری در مدرسه علمیه فاطمه زهرا(س) ایلام  دیدار کردند.

حجت الاسلام حسنی، مدیر حوزه علمیه خواهران در این جلسه ضمن اشاره به محرومیت های استان، به ارائه گزارشی از مدارس علمیه پرداخت و گفت: مدارس علمیه خواهران با وجود محرومیت های زیاد، موفقیت هایی خوبی در سطح  استان و کشور کسب کرده و مبلغین در دانشگاه ها و مدارس، پایگاه های مناطق شهری روستایی، به صورت مستمر مشغول امر تبلیغ هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن سعیدی هم در ادامه این دیدار اظهار داشت: وجود حوزه های علمیه در جامعه نعمت بابرکتی هستند که جامعه و مسئولین نباید از وجود این نعمت غفلت کنند و در جهت پیشبرد اهداف تعالی همراه و یاوری دلسوز حوزه های علمیه باشند.

نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه ضمن اشاره به سنت حسنه وقف ابراز داشت: با توجه  به بستر خوب استان  نسبت به مسایل دین  و محبت خاصی که به اهل بیت(علیهم السلام )دارند، می توان  با  اشاعه فرهنگ جهت دار وقف، درجهت  اموری که ثواب جاریه دارند، خیلی از محرومیت ها را مرتفع کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha