جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
واحدی- حقانی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حقانی با بیان اینکه اردوی تابستانه طلاب به یکی از شهرها و استانهای خوش و آب هوا، از سنّت های دیرینه حوزه است گفت: این اردوی بیانگر این حقیقت است که دروس حوزه در هیچ فصلی تعطیل نیست.

حجت الاسلام والمسلمین واحدی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که ارودی تابستانه طلاب به یکی از شهرها و استانهای خوش و آب هوا، از سنّت های دیرینه حوزه است گفت: این اردو بیانگر این حقیقت است که دروس حوزه در هیچ فصلی تعطیل نیست.

مدیر مدرسه علمیه حقانی ابراز داشت: مدیریت این مدرسه علمیه  تصمیم گرفته تا به این سنت دیرینه حوزه ها عمل کند و اردویی در شهر مشهد الرضا در جوار حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع)  در مدرسه علمیه مرحوم آیت الله خوئی برگزار کند.

وی افزود: این اردوی یک ماه که با شرکت بیش از 35 نفر از طلاب ممتاز این مدرسه برگزار می شود از اهمیت خاصی  برخوردار می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین  واحدی گفت: در این اردو، برنامه هایی برای تقویت اندیشه، تقویت دروس علوم پایه، استفاده از اساتید اخلاق، کارگارهای پژوهشی، کارگاه های استفاده از روایت و حدیث شناسی، کاربردی کردن ادبیات، تعمیق بخشی داشته های ادبی، مهارت افزایی ادبی، مهارت افزایی ترجمه ای و آشنایی با مباحث معرفتی به اجرا گذاشته می شود.

وی عنوان کرد: در این اردوی 3 استاد برای همفکری و ارتقاء بهتر فعالیت ها، طلاب را همراهی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین واحدی با بیان این که مدرسه علمیه حقانی در سال جدید تحصیلی از طلاب مقطع دیپلم پذیرش دارد گفت:  شرکت طلاب در درس اخلاق بزرگان حوزه و استفاده از انفاس قدسی این اساتید  را از دیگر برنامه های تابستان طلاب این مدرسه برشمرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha