چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌‌الاسلام حجازی مدرسه امام باقر

حوزه/ مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع)در ایام تابستان، میزبان ۹۰ طلبه برای آموزش مکالمه زبان عربی در مقطع دیپلم می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق حجازی زاده، درگفتگو  با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با بیان این که 11 سال است مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) میزبان طلاب مدارس دیگر  شهر قم برای آموزش مکالمه زبان عربی است گفت: این دوره ها معمولا دو ساله و در سه  فصل پائیز، زمستان و تابستان برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) ابراز داشت: این دوره برای طلاب  مقاطع سیکل و دیپلم است و مجموع ساعت آموزش در این دو سال460 ساعت می باشد.

وی بیان داشت: دورهای تابستانی80 ساعت و از تاریخ 21 تیر ماه شروع و تا 31 مرداد ماه برقرار می باشد؛ این مدرسه  در ایام تابستان میزبان 90 طلبه در مقطع دیپلم از مدارس علمیه صدوقی فاز 4، حقانی، 14 معصوم(ع)، رضوی و طلاب خود این مدرسه علمیه  می باشد و مکالمه آموزش زبان عربی در  مقطع سیکل در مدرسه علمیه فاطمی ابرگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حجازی زاده افزود: تمام تلاش مدیران و مسئولین حوزه  این  است که طلاب مستعد و با انگیزه را شناسایی ، حمایت و تقویت کند.

مدیر مدرسه علمیه  امام محمد باقر(ع) قم  ابراز داشت: دلیل میزبانی و انتخاب این مدرسه برای اردوی تابستانه  در استان قم، کیفیت، محیط آرام و امکانات و فضای بسیار خوب بوده است.

وی بیان داشت: در سال جدید تحصیلی این مدرسه علمیه پذیرای40 طلبه جدید در مقطع دیپلم و سایر پایه های تحصیلی است. 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha